در این هتل با زرافه‌ها غذا می‌خورید!
نوشته شده توسط : مجله دلتا

تا به  حال به این فکر کردید که یک زرافه به‌عنوان حیوان خانگی داشته باشید ؟  هتلی که به شما معرفی می‌کنیم برای شما این ‏امکان را به طور موقت فراهم  می‌کند.‏‏ ‏‏‏

هتل زرافه

همه  ما تا به امروز در هتل‌های بسیاری اقامت داشتیم که شرایط و خدمات متنوعی  به میهمانان ارائه ‌داده است. بعضی‌ها ترانسفر دارند، بعضی‌ها صبحانه را به  اتاق شما می‌آورند، بعضی هتل‌ها در داخل اتاق برای شما جکوزی می گذارند و  …. ولی امروز در این گزارش در مجله دلتا هتلی داریم که شما در اتاق خود می‌توانید یک زرافه داشته باشید، هتل زرافه !

هتل زرافه ها

زرافه  ها در این هتل، جاذبه ای دیدنی خلق می کنند و درواقع بخش مهمی از گردشگران  برای تماشای این هتل به کنیا سفر می‌کنند. ایده ساخت چنین هتلی در ذهن یک  کنیایی جرقه خورد. وی تمایل داشت تا هتلی با امکانات تفریحی ویژه‌ای بسازد و  مردم بتوانند همراه با غذا خوردن، خوابیدن، قدم زدن و تفریح، تعاملی  دوستانه با حیوانات برقرار کنند.

در هتل مانور زرافه کنیا giraffe  manor hotel شما می‌توانید ملاقاتی خصوصی با یک یا دو زرافه غول پیکر داشته  باشید. از این رو این هتل به یکی از خاص ترین هتل‌های موجود در بازار جهان  تبدیل شده است. جاذبه‌ای که باعث رونق گردشگری این کشور آفریقایی شده است.

هتل مانور کنیا

اگر شما گذرتان به کشور کنیا افتاد  حتما برای اقامت این هتل را انتخاب کنید چرا که در یکی از بهترین نقاط خوش  آب و هوا واقع شده است، و همچنین اینکه زرافه‌ها در این هتل آزادند و به  هر سو می‌خواهند می‌روند. البته باید مطمئن باشید که این حیوانات زیبا و  بزرگ به شما آسیب نمی‌زنند، پس راحت باشید.

هتل در آفریقا

در مجموع ۸ زرافه تربیت شده در این هتل نگهداری می‌شوند که آموزش دیده هستند و می‌دانند  چگونه باید با میهمانان هتل ارتباط برقرار کنند. هتل زرافه کنیا زیاد لوکس و  لاکچری نیست، ولی خیلی محیط عاشقانه و رمانتیکی دارد. همانطور که در  تصاویر پیداست این هتل مانند باغ‌هایی زیباست که قبلا در فیلم‌ها دیده‌اید.

تعامل با حیوانات

راهروها  و راه پله‌ها، دکوراسیون و مبلمانی راحت، آثار و تابلوهای هنری زیبا،  سالن‌های غذاخوری دیدنی، همه دست به دست هم داده‌اند که هتل زرافه محبوب و  پرطرفدار شود. در کنار همه این‌ها شما بازی با زرافه ها را هم اضافه کنید.

زندگی با زرافه ها

متریال  استفاده شده در این هتل بسیار زیبا و دوست داشتنی است، چوب و چرم‌های درجه  یک به وفور پیدا می‌شود به طوری که احساس می‌کنید حدود ۷۰ سال به عقب  بازگشته‌اید و می‌توانید حس کنید زندگی در آن دوران چگونه بوده است.

هتل کنیا

شما  در هنگام ورود به این هتل با زرافه‌هایی که به استقبال شما آمده‌اند روبرو  می‌شوید، در رستوران هم شما حتما میهمانان سرزده‌ای دارید که از پنجره هتل  به داخل آمده‌اند. شما میتوانید در محوطه با زرافه ها قدم بزنید و خوش  بگذرانید.

همچنین بخوانید:

دالان سبز در خنکای ارتفاعات تالش 

دره ماه، سفر فرا زمینی بدون خارج شدن از جو! 

بیگ بن؛ نماد لندن 

دریاچه‌ نفرین‌شده‌ای که حیوانات را تبدیل به سنگ می‌کند! 

جزیره متحرک در ایران 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: