نوشته شده توسط : مجله دلتا
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین روند تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکونی مهر در سراسر کشور توضیح داد.
تحویل واحدهای مسکن مهر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند تکمیل و تحویل واحد‌ های مسکن مهر گفت: هم‌اکنون ۲۴۰ هزار و ۱۲۸ واحد مسکونی مهر وجود دارد که باید طبق زمانبندی، فروش اقساطی آن‌ها انجام گیرد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده ضمن تاکید بر لزوم اخذ تصمیمات جامع و کارشناسی در تکمیل واحد‌ های باقیمانده مسکن مهر، مطابق زمانبندی، گفت: واحد‌های مسکونی مهری که پیشرفت فیزیکی پایینی دارند حداکثر تا نیمه سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

وی ادامه داد: بخشی از این واحد‌های باقیمانده شامل پروژه‌هایی هستند که یا بدون متقاضی بوده یا دیر آغاز به کار کرده‌اند. بخش دیگری از واحدهای تکمیل‌نشده مسکن مهر نیز مشکلات حقوقی داشته یا با اعلام بانک مسکن به عنوان پروژه خودمالک تسهیلات دریافت کرده و از لیست واحد‌های مسکونی مهر، خارج شده‌اند.

محمودزاده با یادآوری این مطلب که واحد مسکونی مهری که توسط بانک مسکن به عنوان خود مالک معرفی شدند از تعداد باقیمانده واحد‌های مسکونی مهر خارج شده‌اند، توضیح داد: در حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر هستند که عملیات فیزیکی ساختمان‌ های آن‌ها به اتمام رسیده، اما به دلیل آنکه خدمات عمومی آن‌ها از جمله انشعابات و … باقیمانده است هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی را به منظور تحویل زودتر واحد های مسکن مهر وظیفه سایر دستگاه‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم این بخش نیز به زودی توسط سایر دستگاه‌ها تکمیل شود.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ملک مسکونی کلنگی در پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 86.3 درصد افزایش داشته ‌است.
قیمت خانه کلنگی

بر اساس داده‌ های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، در پاییز امسال، رشد قیمت خانه‌ های کلنگی بیش از واحد های مسکونی بوده است. مشاوران املاک می‌گویند بالا رفتن قیمت خانه‌ هایی از این دست موجب افزایش قیمت آپارتمان‌های نوساز در آینده خواهد شد.

به گزارش مجله دلتا میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین واحدهای مسکونی کلنگی معامله شده در پاییز امسال، ۱۸ میلیون و ۷۳۳هزار تومان با میانگین مساحت ۲۴۵ متر مربع بوده است که در مقایسه با فصل گذشته ۰.۴ درصد و مدت مشابه سال گذشته ۸۶.۳ درصد افزایش داشته است. به‌عنوان مثال بررسی قیمت خانه‌ های کلنگی در آگهی‌های نزد مشاوران املاک دلتا نشان می‌دهد که  یک ملک ۲۵ سال ساخت با مساحت ۲۰۰ متر مربع در امیرآباد، ۷ میلیارد تومان و ملک دیگری با مساحت ۹۰۰ متر مربع و با ۳۰ سال ساخت، در ولیعصر (عباس‌اباد تا توانیر)، ۵۵ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

فروش ملک؛ رشد ۴۴.۸ درصدی

میانگین قیمت فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در بنگاه‌ های معاملات ملکی در شهر تهران، در پاییز امسال ۱۳ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان با میانگین مساحت ۸۶ متر مربع و میانگین عمر بنای ۱۱ سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل قبل ۰.۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴.۸ درصد افزایش یافته است.

اجاره بها؛ رشد ۳۱ درصدی

میانگین مبلغ اجاره ماهانه به علاوه ۳ درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۴ هزار تومان با میانگین مساحت ۸۰ متر مربع و عمر بنای ۱۴ سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل گذشته ۱.۴ درصد و در مقایسه با فصل مشابه سال گذشته ۳۱.۱ درصد افزایش داشته است.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
سعادت آباد تهران محله‌ای با بافت جوان و مدرن است که بخشی از معاملات بازار مسکن لوکس را از آن خود کرده است.
خرید آپارتمان در سعادت آباد

سعادت‌آباد از محله‌های شمال‌ غرب تهران و در منطقه ۲ واقع شده است. همسایگی این محله با شهرک غرب، کوی فراز و شهرک مخابرات موقعیت مطلوبی را از لحاظ دسترسی به مراکز تجاری، تفریحی و درمانی برای ساکنان این منطقه فراهم کرده و متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد را افزایش داده است. نزدیکی این محله به درکه و فرحزاد و برخورداری از آب و هوای سالم از دیگر امتیازات سکونت در سعادت آباد است. با مجله دلتا در معرفی محله سعادت‌آباد همراه باشید.

دسترسی به سعادت آباد

مجاورت سعادت آباد با بزرگراه‌های چمران و یادگار امام و همچنین بلوار فرحزادی و نبود محدودیت ترافیکی در این محله، تردد با خودروی شخصی را برای شهروندان آسان کرده است. به علاوه، بلوار شمالی_جنوبی سعادت‌ آباد، خیابان شرقی_غربی سرو، خیابان علامه، بلوار پاکنژاد و بلوار فرحزادی موجب تسهیل رفت و آمد به این منطقه شده‌است.

از لحاظ بهره مندی از وسایل حمل و نقل نیز، خطوط تاکسی‌ میدان‌های آزادی، ونک، انقلاب و صنعت در این محله مستقراست. خطوط اتوبوس‌رانی انقلاب_صنعت، سرو غرب_ سرو شرق و آزادی_ صنعت حمل و نقل عمومی به این محله را پوشش می‌دهند.

مراکز خرید

عمده مراکز تجاری سعادت‌آباد در خیابان علامه شمالی قرار دارد، اما در سایر خیابان‌های این محدوده نیز مجتمع‌های تجاری دیگری به صورت پراکنده دیده می‌شود. همچنین در بلوار فرحزادی، بلوار ۲۴ًمتری، چهارراه سرو (میدان سرو)، کوی فراز و علامه، نمایشگاه های خودروی متعددی مستقر است. از مراکز تجاری مهم در محله سعادت‌آباد و اطراف آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرکز تجاری سروستان
  • مرکز تجاری بوعلی
  • پاساژ مادر
  • مرکز تجاری علامه
  • مرکز تجاری سهیل
  • مرکز تجاری ابریشم
  • مرکز خرید توس
  • مرکز تجاری کسری
  • مرکز تجاری پرواز
  • پاساژ گلستان
  • مجتمع تجاری میلاد نور
  • مجتمع تجاری دیدار

بیمارستان‌ها

محدوده سعادت آباد از لحاظ دسترسی به امکانات درمانی، موقعیت منحصر به فردی دارد. بیمارستان‌های شهید مدرس، پارسیان و عرفان از مراکز درمانی شاخص تهران در این محله قرار دارند.

مراکز تجاری و تفریحی

امکانات سعادت‌آباد در مراکز تجاری آن خلاصه نمی‌شود. دسترسی نزدیک این محله به مجتمع فرهنگی_ورزشی اریکه ایرانیان و پارک‌های مختلفی مانند پارک پرواز، مدیریت، دلاوران و آبشار از مزایای خرید یا رهن و اجاره خانه در سعادت آباد است.

پارک پرواز سعادت آباد

خرید آپارتمان در سعادت آباد

قیمت خرید آپارتمان در سعادت‌آباد به چند دلیل بالا است. علاوه بر موقعیت منطقه و دسترسی راحت آن به سایر امکانات رفاهی، استفاده از نهاده‌های ساختمانی با کیفیت مرغوب علت دیگر قیمت بالای خانه در سعادت آباد است. بیشتر ساختمان‌ها و برج‌های این منطقه قدمت کمتر از ۲۰ سال دارند. آگهی‌های خرید و فروش خانه در سعادت آباد، دامنه قیمتی ۳۵ تا ۶۰ میلیون تومان به ازای هر متر مربع را نشان می‌دهد که این میزان بسته به نوساز یا قدیمی بودن آپارتمان‌ها متفاوت است.

خیابان‌های سعادت آباد، ۲۴ متری، علامه، سرو، کوی فراز، بلوار پاکنژاد، دریا و فرحزادی و همچنین میدان‌های کاج و فرهنگ از مناطق اصلی سعادت آباد به شمار می‌آیند و قیمت خرید خانه در آنها متفاوت است. به‌عنوان مثال قیمت اجاره واحد مسکونی در خیابان ۲۴ متری که در آن خبری از مراکز خرید نیست در مقایسه با دیگر خیابان‌ها و محلات سعادت‌آباد بالاتر است. همچنین خرید ملک با موقعیت اداری در بلوار فرهنگ و خیابان علامه شمالی که عمده مراکز اداری و شرکت‌های تجاری را در خود جای داده‌اند نیز بودجه بالایی می‌طلبد.

برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در سعادت‌ آباد و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
آخرین آمار از بازار مسکن پایان سال؛ حاکی است سرمایه‌گذاران خُرد، آپارتمان‌های خود را با قیمت‌های کمتر از ارزش متعارف وارد بازار کرده‌اند.
خرید و فروش آپارتمان زیر قیمت
نگاهی به روند معاملات خرید و فروش در بازار مسکن پایتخت نشان می‌دهد، گروهی از مالکان برای در امان بودن از رکود احتمالی سال آینده، به فروش آپارتمان زیر قیمت در بازار شب عید اقدام کرده‌اند.

 

به گزارش مجله دلتا گروهی از مالکان در مناطق میانی و جنوبی تهران با عرضه واحدهای خود با نرخ‌ پایین‌تر از ارزش متعارف ملک، ضمن تجهیز خود به نقدینگی برای ساخت‌وساز در سال آینده، قصد مواجهه با رکود احتمالی در سال آینده را ندارند.

بررسی‌های میدانی حاکی است که با وجود افزایش قیمت آپارتمان طی دو ماه اخیر در مناطق شمالی تهران، فروش واحدهای کوچک متراژ در مناطق پرمتقاضی شهر تهران با قیمت‌های عرفی تثبیت شده طی ۱۰ ماهه سال ۹۸ و حتی پایین‌تر از قیمت اردیبهشت‌ماه انجام می شود.

واسطه‌های ملکی می‌گویند با توجه به تکمیل ظرفیت قیمت در مناطق شمالی، امسال تورم ملک در مناطق جنوبی بیشتر از شمال تهران بوده است. مشاوران املاک می‌افزایند اغلب معاملات از نوع تبدیل به احسن یا خانه اولی، در مناطق ۴ و ۵ انجام می‌شود؛ هرچند غالب خرید و فروش‌ها در این مناطق نیز از نوع سرمایه‌گذاری است. از سوی دیگر به دلیل نگرانی از کسادی معاملات در سال آینده، آگهی‌های فروش آپارتمان زیر قیمت به تدریج وارد بازار می‌شود.

آمارها نشان می‌دهد طی یک سال منتهی به دی‌ماه ۱۳۹۸ در ۱۱ منطقه‌ واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ نرخ رشد قیمت مسکن، بالاتر از دیگر مناطق تهران بوده و بالاترین نرخ رشد سالانه در دی‌ماه امسال با ۶۹ درصد به منطقه ۱۶ تعلق داشته و بعد از آن مناطق ۱۲، ۲۰ و ۱۹ به ترتیب دارای رشد ۶۴، ۶۲ و ۶۰ درصد سالانه بوده‌اند.

آمار گویای آن است که با وجود جهش ۲۹ درصدی قیمت در دو ماه گذشته در منطقه یک خرید و فروش در محدوده متناسب با توان قشر های  متوسط در مناطق ۵، ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵ انجام می‌شود و بنا به اعلام دفاتر مشاوران املاک؛ طی دو ماه اخیر از تورم‌های سنگین در این مناطق خبری نبوده است.

در دی‌ماه ۹۸ مطابق اعلام بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در شهر تهران ۱۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان در هر متر مربع بود که در مقایسه با آذر ماه ۲.۱ درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۴۰.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. در این ماه هم‌چنین تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی رسید که در مقایسه با ماه گذشته و ماه مشابه سال ۹۷ به ترتیب ۱۲ و ۵۹ درصد افزایش داشه است.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
محله ولنجک با بافت مسکونی و تجاری مدرن و لوکس از توابع شمیران در شمال تهران است.
خرید آپارتمان در ولنجک

ولنجک یکی از مناطق مرفه‌نشین پایتخت است که در منطقه یک شهر تهران قرار دارد. این محله که تا چند دهه گذشته مانند زعفرانیه روستایی کوچک و کم‌جمعیت در شمال تهران بوده، اکنون منطقه‌ای با جمعیت بالا و برخوردار از بافت مسکونی مدرن است. ولنجک از شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به محله محمودیه و بزرگراه پارک‌وی، از غرب به درکه و از شرق به محله زعفرانیه مشرف است. دسترسی راحت این محله به مراکز تجاری، درمانی، آموزشی و تفریحی خرید آپارتمان در ولنجک را در سال‌های اخیر افزایش داده است. مجله دلتا این بار در محله گردی خود به محله ولنجک رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به ولنجک

دسترسی محله ولنجک به وسایل حمل و نقل عمومی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. ولنجک به طور مستقیم دارای ایستگاه مترو نیست، اما از طریق تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های موجود می‌توانید خود را به متروی تجریش برسانید. خط تاکسی از میدان تجریش به دانشگاه شهید بهشتی نیز می‌تواند در مسیر خود شما را به خیابان‌های این محله برساند. علاوه بر خط اتوبوس بلوار دانشجو به چهارراه پارک‌وی، خط مینی‌بوس بلوار دانشجو_میدان تجریش گزینه مناسب دیگری برای دسترسی به این محله است. با توجه به اینکه ولنجک محدودیت ترافیکی ندارد، تردد با خودروی شخصی مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد. از خیابان‌های مهم این محدوده نیز می‌توان به معابر زیر اشاره کرد که نقش خوبی در کاهش بار ترافیکی محدوده ولنجک دارند.

  • خیابان ولنجک
  • خیابان ساسان
  • خیابان سیزدهم
  • خیابان یمن
  • خیابان امیرآبادی
  • بلوار دانشجو

مراکز خرید

با سکونت در محله ولنجک از لحاظ دسترسی به مراکز خرید برای تهیه مایحتاج روزانه و خرید پوشاک و دیگر وسایل ضروری دشواری نخواهید داشت. از مکان‌های تجاری این محله می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرکز خرید ولنجک
  • مرکز خرید توچال
  • مرکز خرید خلیج فارس
  • مرکز خرید هشت بهشت زعفرانیه
  • مرکز خرید تعاونی تحقیقات گیاه پزشکی کشور
  • مرکز خرید پالادیوم

 

مرکز خرید پالادیوم

بوستان‌ها

  • بوستان نگین
  • بوستان گلریزان
  • بوستان نور
  • بوستان توحید
  • بوستان تندرستی (ساسان)
  • بوستان اقاقیا
  • بوستان توسکا
  • بوستان یاسمن
  • بوستان دانشجو

مکان‌های مهم ولنجک

یکی از امتیازات خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در ولنجک، دسترسی نزدیک به مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی همچون بیمارستان آیت الله طالقانی، بیمارستان رامتین، دی کلینیک و مرکز جراحی ولنجک و بیمارستان دامپزشکی البرز است. علاوه بر دانشگاه شهید بهشتی و همچنین موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور و سازمان تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی، وجود چند سفارت، تردد روزانه در ولنجک را از حد معمول بیشتر کرده است.

  • سفارت اوکراین
  • سفارت صربستان
  • سفارت الجزایر
  • سفارت ساحل عاج
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • سالن اجلاس سران

مراکز تفریحی ورزشی

وجود چند مرکز تفریحی ورزشی مهم در محله ولنجک که حتی شهروندان دیگر محله‌های تهران نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند، اعتبار محله ولنجک را از لحاظ دسترسی مطلوب به امکانات رفاهی بالا برده است.

  • بام تهران
  • تله کابین توچال
  • مجموعه فرهنگی ورزشی سبز
  • خانه کشتی منصور برزگر

چگونه به توچال برویم

خرید آپارتمان در ولنجک

اگرچه قیمت واحدهای مسکونی در ولنجک نیز همانند دیگر محله های تهران به عوامل مختلفی از موقعیت و متراژ ملک و سن بنا بستگی دارد، اما به دلیل قرار گرفتن این محله در مناطق شمالی تهران و مجاورت با کوه‌های توچال، خرید خانه در ولنجک به بودجه بسیار بالایی نیاز دارد. ساخت و سازهایی که به سرعت در این محدوده در حال انجام است نیز مزید بر این گرانی شده است. خانه‌های ویلایی محله ولنجک در کنار خانه‌های لوکس و مدرن قیمت قابل توجهی داشته و البته طرفداران خاص خود را دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در ولنجک و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
بلوار کشاورز از معابر اصلی شهر تهران و از اولین بلوارهایی است که در محدوده مرکزی تهران ساخته شده است.
خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

بلوار شرقی ـ غربی کشاورز در محله‌ای به همین نام و در منطقه ۶ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار از میدان ولیعصر در سمت شرقی خود آغاز شده و تا خیابان کارگر امتداد می‌یابد. محله کشاورز با ترکیبی از ساختمان‌های قدیمی و نوساز به خیابان فاطمی از شمال، بلوار کشاورز از جنوب، خیابان ولیعصر از شرق و خیابان کارگر شمالی از غرب منتهی می‌شود. آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی متعدد و متنوع و دسترسی‌های مناسب این محدوده موجب شده تا خرید آپارتمان در بلوار کشاورز  طرفداران بسیاری داشته باشد. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به محله کشاورز رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به بلوار کشاورز

بلوار کشاورز به طول تقریبی ۲ کیلومتر در مسیر خود با خیابان‌های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، قدس، ۱۶ آذر، کارگر و جمالزاده تقاطع دارد؛ بنابراین با وجود این خیابان‌ها، دسترسی به این بلوار به آسانی امکان‌پذیر است. اگر قصد تردد با خودروی شخصی در محله کشاورز را دارید لازم است بدانید که با طرح زوج و فردی که در این محدوده برقرار است، در طول روز ترافیک زیادی را شاهد نخواهید بود. علاوه بر ایستگاه اتوبوس‌ تندرو راه‌آهن_تجریش در میدان ولیعصر، در اطراف بلوار کشاورز تاکسی‌های خطی بسیاری مشاهده می‌شود. ایستگاه‌های مترو میدان ولیعصر و میدان انقلاب نیز شما را به این محدوده خواهند رساند.

بلوار کشاورز

امکانات بلوار کشاورز

نزدیکی محله بلوار کشاورز به پارک لاله، سینما بلوار و سینماهای فلسطین و عصر جدید، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فودهای متعدد از مزایای خرید و رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز و خیابان‌های مجاور آن است. مراکز خرید پرستو و دی در خیابان ولیعصر از مراکز خرید شاخص این محله محسوب می‌شوند. علاوه بر امکانات تجاری و تفریحی، بلوار کشاورز دارای بیمارستان‌های مجهزی مانند پارس، ساسان، یاس سپید و آریا است. بیمارستان‌های امام خمینی، مصطفی خمینی، فیروزگر نیز در نزدیکی این محله قرار دارند. همچنین هتل اسپیناس در این بلوار از هتل‌های مجلل تهران به شمار رفته و محل مناسبی برای برگزاری جشن‌ها، سمینارها و اقامت مهمان‌های خارجی و ایرانی است.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و خیابان‌های اطراف آن با توجه به سن بنا، کیفیت مصالح مورداستفاده در ساخت، موقعیت ساختمان (مسکونی و اداری) و کاربری ملک (ویلایی، آپارتمان و سوئیت) و … متفاوت است. قیمت خرید خانه در سرتاسر بلوار کشاورز نرخ ثابتی ندارد. خانه‌های بالای بلوار کشاورز گران‌تر‌ از جنوب آن به فروش می‌رسند و قیمت‌ها از تقاطع بلوار کشاورز و امیرآباد به سمت غرب، کمتر می‌شود. یکی از نکات مثبت بافت محله کشاورز وجود ساختمان‌های نوساز و چند سال ساخت در کنار یکدیگر است که به مشتری با توجه به میزان بودجه او، حق انتخاب بهتری می‌دهد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

بیش از نیمی از آگهی‌ های موجود در بازار آپارتمان‌ های بزرگ متراژ و لوکس مربوط به گروه‌های سنی نوساز و تازه‌ساز و عمدتا کلیدنخورده است.

قیمت آپارتمان لوکس در تهران

بررسی قیمت آپارتمان های لوکس نوساز با مساحت بالاتر از ۱۵۰ متر مربع در تهران و همچنین معاملات قابل توجه این آپارتمان‌ها نشان می‌دهد که این واحدها کماکان مشتریان خود را دارند.

به گزارش مجله دلتا، در حالی که عرضه واحد های مسکونی نوساز در تهران بسیار محدود شده است و اغلب مالکان جز در مواقع ضروری به فروش ملک خود در شرایط کنونی تمایل ندارند، اما بازار آپارتمان‌های بزرگ متراژ و لوکس‌ از اصول دیگری پیروی می‌کند.

از آنجا که متقاضیان آپارتمان‌ های لوکس بزرگ متراژ اغلب از نقدینگی خوبی بهره‌مندند به طوری که نوسان قیمت در تصمیم آنها به خرید یا انصراف موقت از حضور در بازار چندان تاثیر ندارد اما این بازار همچنان رونق خود را دارد؛ به این معنا که حتی در شرایط رکود بازار تعداد معاملات معمول در اینگونه واحد های مسکونی انجام می‌شود.

همین ویژگی سبب شده سازنده‌ها مقاومتی نسبت به عرضه املاک بزرگ متراژ تکمیل شده خود نداشته باشند و در نتیجه بیش از نیمی از آپارتمان‌های موجود در این بازار نوساز یا با دو تا سه سال ساخت اما کلیدنخورده است. البته با وجود اینکه تعداد عرضه آپارتمان های لوکس بزرگ متراژ در بازار زیاد است، اما چون که قیمت‌گذاری آنها با توجه به سقف قیمت صورت گرفته است، متقاضیان نیز در خرید خود تامل می‌کنند.

در جدول زیر آخرین قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان های لوکس و بزرگ متراژ در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت آپارتمان لوکس در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آخرین قیمت آپارتمان لوکس

همچنین بخوانید:

اجاره‌بهای آپارتمان‌های بدون امکانات

قیمت مسکن در سال ۹۹؛ افزایش یا کاهش؟

قیمت اجاره آپارتمان در مناطق شمالی تهران

خرید خانه در کدام مناطق تهران سودآور است؟

وام مسکن برای زوج‌ها و مجردهای تهرانی چقدر هزینه دارد؟

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

قیمت اوراق مسکن در دی‌‌ماه امسال در مقایسه با یک ماه گذشته کاهشی بوده و از ۴۶ هزار تومان به ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

قیمت اوراق مسکن

با رسیدن قیمت اوراق مسکن به هر برگ ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان در دی‌ماه ۹۸، زوج‌های تهرانی برای تهیه وام ۲۴۰ میلیونی مسکن و جعاله باید ۲۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان بپردازند. این درحالی است که این قیمت در کمتر از یک ماه گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان بوده است.

 

به گزارش مجله دلتا با احتساب ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت اوراق مسکن، زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛بنابراین زوج‌های ساکن تهران با خرید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ ۱۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به همراه ۸۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ سه میلیون و ۶۲۴ هزار تومان برای ۴۰ میلیون تومان وام جعاله، در مجموع باید ۲۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان پرداخت کنند.

همچنین مجردهای تهرانی می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که هزینه آن از ۱۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان کاهش یافته و شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود؛ بنابراین مجردهای تهرانی با خرید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ ۹ میلیون و ۶۰ هزار تومان و خرید ۸۰ ورق به مبلغ سه میلیون و ۶۲۴ هزار تومان برای ۴۰ میلیون تومان وام جعاله، در مجموع باید ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان بپردازند.

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده که برای آن باید ۱۶۰ برگه به مبلغ هفت میلیون و ۲۴۸ هزار تومان خریداری شود.

همچنین این وام برای سایر مناطق شهری نیز ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه به مبلغ پنج میلیون و ۴۳۶ هزار تومان خریداری شود.

همچنین بخوانید:

قیمت مسکن در سال ۹۹؛ افزایش یا کاهش؟

گران ترین و ارزان ترین مناطق پایتخت برای خرید خانه

قیمت اجاره آپارتمان در مناطق شمالی تهران

خرید خانه در کدام مناطق تهران سودآور است؟

آخرین قیمت آپارتمان‌های بزرگ متراژ در تهران

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

دسترسی محله زعفرانیه به امکانات رفاهی و تفریحی، بافت لوکس و نوساز آن و البته قرار گرفتن در شمالی‌ترین منطقه تهران، افراد بسیاری را به خرید ملک در این محله راغب کرده است.

خرید آپارتمان در زعفرانیه

زعفرانیه از محله‌های منطقه یک شهرداری تهران و در محدوده شمیران واقع شده است. این محله که به دلیل فاصله قابل توجه از سطح دریا از آب و هوایی خنک برخوردار است، از بخش شمالی به ارتفاعات کلک‌چال و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. همسایگی این محله از شرق با تجریش و از جنوب با خیابان ولیعصر و محله محمودیه موقعیت ممتازی را از لحاظ دسترسی به نقاط مرکزی و شمالی تهران فراهم کرده است. علاوه بر دسترسی مطلوب، خرید آپارتمان در زعفرانیه باتوجه به بافت نوساز و لوکس این محله، بودجه بسیار بالایی را می‌طلبد. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به زعفرانیه رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به زعفرانیه

چمران به‌عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی شهر، نزدیک‌ترین بزرگراه به زعفرانیه است و در کنار خیابان ولیعصر و شریعتی و خیابان‌هایی همچون آصف، مقدس اردبیلی، الف و زعفرانیه (خیابان فلاحی) دسترسی شهروندان به این محدوده را آسان‌تر می‌کند. محله زعفرانیه محدودیت ترافیکی ندارد؛ اما به دلیل تعدد سفارتخانه‌ها ممکن است در طول روز شاهد ترافیک در این محله باشید. در کنار خط تاکسی خیابان اسد آباد_میدان تجریش و تاکسی‌های گذری که از ولنجک مستقیما شما را به این محله می‌رسانند، مترو تجریش در نزدیکی میدان قدس، شما را در کمترین زمان ممکن به این محله خواهد رساند.

مراکز خرید

یکی از مزایای سکونت در محله زعفرانیه، دسترسی راحت به مراکز خرید متعددی است که در این محدوده واقع شده و می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

  • مرکز خرید زعفرانیه پلازا
  • مرکز خرید بامیک زعفرانیه
  • مرکز خرید پالادیوم
  • مرکز خرید پارمیس (در حال احداث)
  • مرکز خرید گالریا

بوستان‌ها

پارک ها و بوستان‌های بسیاری در زعفرانیه وجود دارد که به غیر از ساکنان این محله، مکانی برای گذران اوقات فراغت سایر شهروندان است.

  • بوستان زعفرانیه
  • بوستان ولنجک
  • بوستان ریحان (آصف)
  • بوستان ارغوان
  • بوستان تندرستی (ساسان)

مکان‌های مهم

علاوه بر اینکه مجموع تاریخی سعدآباد در محله زعفرانیه قرار دارد، سفارت‌خانه‌‌های آفریقای جنوبی، برزیل، یمن، ویتنام، غنا و بلاروس نیز در این محله مستقر هستند. مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود از دیگر مکان‌های مهم زعفرانیه است.

  • عمارت تماشاگه زمان
  • بنیاد ملی نخبگان
  • رصدخانه زعفرانیه
  • فرهنگستان هنر

خرید آپارتمان در زعفرانیه

اگرچه در محله زعفرانیه نیز مانند محله‌های دیگر تهران قیمت آپارتمان براساس سال ساخت، کیفیت مصالح مورد استفاده، موقعیت و نوع ملک (ویلایی، غیرویلایی، پنت‌هاوس) و … متغیر است؛ اما به هر حال قیمت ملک در این محله بالا است و این موضوع بر میزان ودیعه پیشنهادی برای رهن و اجاره خانه در زعفرانیه نیز تاثیرخود را می گذارد. در خرید ملک در زعفرانیه باید توجه داشته باشید که بخش عظیمی از بازار مسکن این محدوده را خانه‌های بزرگ‌متراژ و بالاتر از ۱۰۰ مترمربع به خود اختصاص داده است؛ بنابراین قیمت ملک حتی با وجود معقول بودن ارزش‌گذاری بر هر متر مربع، بسیار بالا خواهد رفت. به‌علاوه، با نگاهی به موقعیت زعفرانیه متوجه خواهید شد که همه واحدهای مسکونی این محله، سازه‌هایی قوی و باکیفیت بوده و این موضوع نیز در بالا بودن قیمت خانه در زعفرانیه موثر است. بیشترین ساختمان‌سازی‌ها، خانه‌های مدرن و شیک، آپارتمان‌ها و برج‌هایی با معماری نوین را می‌توان در مرکز و جنوب محله زعفرانیه دید. اگر بودجه شما از حد معمول نقدینگی لازم برای خرید خانه نوساز و لوکس در این محله، کمتر است، انتخاب شما می‌تواند به سمت واحدهای چند سال ساخت در نواحی شمالی زعفرانیه برود. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در زعفرانیه و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان در چیتگر

خرید آپارتمان در میرداماد ؛ محله‌ای با امکانات رفاهی مناسب

خرید آپارتمان در نیاوران ؛ محله‌ای لوکس و خوش آب و هوا

خرید خانه در سازمان برنامه

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

محله چیتگر، در منطقه ۲۲ و در شمال غرب تهران قرار گرفته است و از محله‌های جدید پایتخت محسوب می‌شود.

خرید آپارتمان در چیتگر

محله چیتگر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار گرفته و در مقایسه با محله‌های دیگر پایتخت بسیار نوپا و در سال ۷۹ ایجاد شده است. خرید آپارتمان در چیتگر از ابتدای عملیاتی شدن طرح دریاچه چیتگر مورد استقبال بسیاری از خریداران خانه قرار گرفت و ساخت و ساز را در این منطقه توسعه داد. محله چیتگر از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به آزادراه تهران-کرج، از غرب به وردآورد شمالی و از شرق به منطقه ۵ تهران منتهی می‌شود. از آنجا که حدود یک‌چهارم مساحت این محله را فضای سبز تشکیل می‌دهد، در مقایسه با محله‌های دیگر تهران، این منطقه از آب و هوای مناسب‌تری برخوردار است. مجله دلتا این بار در محله گردی خود به چیتگر رفته است. با ما همراه باشید.

هیچ منطقه‌ای مانند منطقه ۲۲ تهران و محله چیتگر، ساختمان‌های مسکونی بلند‌مرتبه و البته با قیمت‌های متوسط رو به بالا را در خود جای نداده است. از جمله این ساختمان‌ها می‌توان به برج‌های مسکونی صیاد شیرازی، نگین، بیمه، چیتگر و برج‌های سروناز و امین اشاره کرد. وجود واحدهای مسکونی با قیمت‌های به نسبت معقول، دسترسی مناسب به حمل و نقل عمومی و امکانات تفریحی از مزایای خرید و رهن و اجاره خانه در محله چیتگر است.

دسترسی به چیتگر

خوشبختانه محله چیتگر محدودیت ترافیکی ندارد. اگر با خودروی شخصی قصد تردد در این منطقه را دارید، در بزرگراه شهید همت خروجی خرازی، دریاچه و محله چیتگر قابل مشاهده است. میزان دسترسی این محله به وسایل حمل‌ونقل عمومی در سال‌های اخیر، بهبود چشمگیری داشته است. به جز ایستگاه متروی چیتگر، نزدیک‌ترین ایستگاه به این محله، دو خط اتوبوس‌رانی ایران‌خودرو_شهرک شهرداری و پایانه هوانیروز_متروی چیتگر در این منطقه مستقر است. به‌علاوه، اتوبوس‌های تندرو نیز از سه‌راه ضرابخانه شما را به این منطقه خواهند رساند.

مراکز تفریحی و ورزشی

از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر، می‌توان به دسترسی نزدیک این محله به مکان‌های تفریحی و ورزشی شاخص اشاره کرد. در کنار مجتمع ورزشی پردیسان نور و بوستان جنگلی چیتگر که اوقات فراغت ساکنان این منطقه و همچنین سایر شهروندان تهرانی در آن‌ها سپری می‌شود؛ دریاچه شهدای خلیج فارس نیز با تفریحات آبی از جمله قایق سواری و ماهیگیری و تفریحات غیرآبی از قبیل شهربازی و پارک سافاری، سینمای ۶ بعدی و دوچرخه سواری گردشگران بسیاری را جذب کرده است. در ضلع شرقی این دریاچه نیز مرکز تجاری بام لند با رستوران‌های و فروشگاه‌ هایی با برندهای مشهور، به یکی از مراکز خرید مهم این منطقه تبدیل شده است.

خرید آپارتمان در چیتگر

بافت غالب محله چیتگر نوساز است و از لحاظ سطح قیمت، واحدهای مسکونی این محله دامنه قیمتی متفاوتی دارند که البته با احداث قطب‌های متعدد گردشگری مانند دریاچه خلیج فارس و همچنین مراکز تجاری مختلف به ارزش این واحدها افزوده می‌شود. بررسی قیمت‌های پیشنهادی فروش خانه‌های محله چیتگر نشان می‌دهد که واحدهای مسکونی و زمین‌های مشرف به دریاچه از قیمت بیشتری برخوردار بوده و حتی واحدهای مسکونی در طبقات بالایی با قیمت‌های بیشتری در مقایسه با طبقات پایینی فروخته می‌شوند. سطح قیمت‌ها برای برج‌های لوکس و نوساز این محله بسیار بالاتر و برای خانه‌های ساخته‌شده در معابر این محله به نسبت کمتر است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در چیتگر و سایر مناطق تهران، می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان در میرداماد ؛ محله‌ای با امکانات رفاهی مناسب

خرید آپارتمان در نیاوران ؛ محله‌ای لوکس و خوش آب و هوا

خرید آپارتمان در زعفرانیه

خرید خانه در سازمان برنامه

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

نرخ‌های پیشنهادی در بازار رهن و اجاره مسکن نشان می‌دهد که قیمت‌ها نسبت به ماه‌های قبل تعدیل شده است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران

جدیدترین آمار ها از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران نشان می‌دهد که با کاهش تقاضا برای جابه‌جایی، نرخ‌های پیشنهادی رهن و اجاره از سوی موجران در مقایسه با ماه‌ های قبل به‌طور نسبی تعدیل شده است.

به گزارش مجله دلتا بررسی های میدانی از بازار رهن و اجاره آپارتمان در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون میزان عرضه مسکن به بازار اجاره بیشتر از تقاضا برای این واحد ها است و همین موضوع موجب شده موجران برای جلوگیری از خالی ماندن واحدهای خود، در شرایط کنونی اجاره مسکن به‌طور نسبی انعطاف پذیر تر شده اند. این انعطاف پذیری هم‌اکنون خود را به شکل تخفیف‌ در نرخ پیشنهادی برای اجاره برخی واحد ها از یک سو و قابل تبدیل بودن شرایط پرداخت اجاره‌بها از سوی دیگر نشان می‌دهد.

شواهد بازار اجاره مسکن نشان می‌دهد طی روز های اخیر حتی تعداد آگهی‌ های عرضه شده به بازار اجاره با شرایط رهن کامل در مقایسه با هفته‌های گذشته افزایش یافته است؛ به خصوص این موضوع در میان واحد های مسکونی بزرگ‌ متراژ بیشتر از واحدهای کوچک‌ متراژ به چشم می‌خورد. همچنین در بازار واحد های مسکونی متراژ‌ متوسط به ویژه واحدهای نوساز نیز مستاجران می‌توانند واحدهای اجاره‌ای با شرایط رهن کامل را در مقایسه با هفته‌ها و ماه‌های اخیر با دشواری کمتری پیدا کنند. این موضوع در شرایطی اتفاق می‌افتد که در ماه‌ های منتهی به نیمه اول سال ۹۸، بخش قابل توجهی از واحد‌ هایی که با شرایط رهن کامل به مستاجران معرفی می‌شد، نرخ اجاره بالاتری در مقایسه با قیمت واحد هایی که اجاره بهای آن ها به صورت ترکیب رهن واجاره ماهانه پرداخت می شد داشت. در جدول زیر جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها نیز می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

رهن و اجاره آپارتمان تهران

 

 

همچنین بخوانید:

چرا آپارتمان های کوچک فروش نمی‌روند؟

مناطق مصرفی بازار مسکن گرفتار حباب

تکذیب رشد قیمت مسکن در آذرماه ۹۸

همه چیز درباره وام مسکن ۵۰ میلیونی بازنشستگان

کدام خانه‌ها بیشترین متقاضی را دارند؟

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

فرمانیه از محله‌های شمال شهر تهران است که از برج‌ها، پنت‌هاوس‌ها و آپارتمان‌های لوکس بهره مند است.

خرید آپارتمان در فرمانیه

فرمانیه محله شمالی تهران و جزء منطقه یک محسوب شده و در گذشته از توابع شمیرانات به شمار می‌رفته است. این محله بین پاسداران و کامرانیه از شرق و غرب و حدفاصل نیاوران و میدان نوبنیاد از شمال و جنوب قرار دارد. وجود امکانات رفاهی بی‌شماری مانند بیمارستان، مرکز خرید، کافه و رستوران و …، خرید آپارتمان در فرمانیه را به‌عنوان سرمایه‌گذاری ملکی بیش از پیش رونق داده است. برج آسمان، دومین برج بلند مسکونی در ایران و برج‌های دوقلوی فرمان از سازه‌های معروف تهران، در این محله قرار دارند. در فرمانیه برج‌ها و آپارتمان‌هایی است که علاوه بر زیبا و لوکس بودن، دارای امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر، سالن‌های ورزشی، سیستم‌های هوشمند و سینما خانگی‌های مجلل است. مجله دلتا این‌بار در محله‌گردی خود به محله فرمانیه رفته است؛ با ما همراه باشید.

فرمانیه در گذشته

فرمانیه با نام قدیم رستم‌آباد، در زمان قاجار شکل گرفت. تمام باغ‌ها و زمین‌های این منطقه متعلق به شاهزاده عبدالحسین میرزا فرمانفرما و خاندان بانفوذ و متمول فرمانفرماییان بوده و نام محله نیز از نام این خاندان برداشته شده است.

دسترسی به فرمانیه

خیابان فرمانیه یا خیابان شهید دکتر لواسانی، اصلی‌ترین خیابان این محله، در کنار خیابان‌های پاسداران شمالی، دیباجی شمالی و خیابان سنبل (سلمان پور ظهیر) دسترسی خوبی را برای تردد با خودروی شخصی فراهم می‌کند. بزرگراه صدر و خیابان کامرانیه به‌عنوان نزدیک‌ترین شریان‌های رفت‌و‌آمد شهری به فرمانیه، دسترسی محلی این محدوده را به نقاط مختلف شهر آسان می‌کنند. تاکسی‌های مستقر و گذری در اطراف دو ایستگاه متروی تجریش و نوبنیاد نیز شما را در کمترین زمان ممکن به فرمانیه خواهند رساند. البته ایستگاه متروی قیطریه می‌تواند یکی از راه‌های دسترسی به این محله باشد. خطوط اتوبوس پایانه لاله به پایانه شهید افشار، میدان ازگل به پایانه تجریش و شهرک صدف تا بلوار صبا (مترو قیطریه) در فرمانیه ایستگاه دارند.

برج های فرمان فرمانیه

مراکز تجاری و تفریحی

مهم‌ترین مراکز خرید در محله فرمانیه، کوهستان، آرتمیس، فرمانیه و کوه نور است. همچنین در این محله تعداد زیادی بوستان و پارک مانند بوستان های صدر، دیباجی، پگاه، نارنجستان یکم و چهارم، رز و بوستان دستواره برای تفریح و گردش وجود دارد. ورزشکاران نیز می توانند از مراکز ورزشی این محله استفاده کنند. مراکز ورزشی مهم این محله استخر الغدیر، مجموعه ورزشی فدک، مجموعه ورزشی فرمانیه و مرکز تندرستی ورزشی نارنجستان است.

قیمت آپارتمان

همان‌طور که گفته شد فرمانیه، از برج‌ها و پنت‌هاوس‌های مطرح تهران بهره مند است. هر چند سن بنا، کیفیت مصالح مورداستفاده در ساخت، موقعیت ساختمان و نوع ملک (ویلایی یا غیرویلایی، پنت‌هاوس) و … بر قیمت خانه‌های فرمانیه موثر است؛ اما به‌طور معمول متراژ خانه‌های این محله بالا بوده و به همین دلیل، خرید آپارتمان در فرمانیه میلیاردها تومان هزینه لازم دارد. طی سال‌های اخیر نیز مراکز تفریحی و تجاری بسیاری در این منطقه ساخته‌ شده است که همزمان با تغییر بافت آن، قیمت خرید خانه در فرمانیه را به‌طور قابل توجهی بالا برده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در فرمانیه و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان در مرزداران ؛ محله‌ای شیک در غرب تهران

خرید خانه در شهر زیبا ؛ محله‌ای با بافت متنوع

خرید آپارتمان در امیریه ؛ محله اعیان‌نشین تهران قدیم

خرید آپارتمان در دروس ؛ محله‌ای با بافت مدرن

خرید آپارتمان در تهرانپارس

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

دسترسی مناسب به امکانات مناسب و همچنین جریان گسترده ساخت و ساز، قلهک را به یکی از محله‌های پرمتقاضی تهران تبدیل کرده است.

خرید خانه در قلهک

قلهک محله‌ای در شمال پایتخت و در منطقه ۳ شهرداری تهران قرار دارد. این محله که در گذشته از توابع شمیرانات بوده از شمال به خیابان کلاهدوز (دولت)، از غرب به خیابان شریعتی، از جنوب به خیابان مشکانی و از شرق به خیابان هدایت منتهی می‌شود که گویای دسترسی عالی این محله به نقاط تهران است. وجود امکانات و مراکز درمانی، تفریحی و رفاهی نیز از گزینه‌های دیگری است که در سال‌های اخیر بسیاری را به فکر خرید خانه در قلهک انداخته است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به قلهک رفته است. با ما همراه باشید.

بافت غالب محله قلهک، نوساز و مسکونی بوده و تعداد بسیاری از ساختمان‌های کلنگی و خانه‌های ویلایی این منطقه بازسازی شده‌ است. این موضوع، دست خریداران را برای انتخاب خانه‌ای با قیمت مناسب باز گذاشته است. نزدیکی محله قلهک به خیابان شریعتی، محله قبا، محله دروس، خیابان هدایت، خیابان مشکانی، خیابان یخچال، بزرگراه همت و پل صدر از دلایل دیگر رونق بازار مسکن در این منطقه است.

دسترسی به قلهک

یکی از امتیازهای سکونت در محله قلهک نزدیکی به خیابان شریعتی است زیرا در این خیابان خطوط اتوبوسرانی به نقاط مختلف تهران فعال است. همچنین خط یک مترو تهران در منطقه قلهک ایستگاه دارد و دسترسی قلهک به قسمت‌های شمالی و جنوبی تهران را آسان می‌کند. فاصله کوتاه قلهک با اتوبان صدر از شمال و خیابان میرداماد و بزرگراه همت از جنوب نیز از دیگر نکات مثبتی است که تردد با خودروی شخصی را تسهیل می‌کند.

مراکز تجاری و تفریحی

محله قلهک یکی از محله‌های خوب تهران به دلیل برخورداری از مراکز خرید و امکانات ورزشی و آموزشی است. مرکز خرید سپهر و فروشگاه درسا از مهم‌ترین مراکز خرید قلهک به شمار می‌روند. پردیس سینمایی قلهک با سالن‌های بدنسازی، اسکواش، فوتسال، رستوران‌های بین‌المللی و سالن کتابخانه نیز میزبان علاقه‌مندان است. اگر اهل سپری کردن اوقات خود در کافه‌ها هستید، در سراسر قلهک کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های فراوانی است که می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

سینما قلهک

باغ قلهک از جاذبه‌های تاریخی تهران، در زمینی به وسعت ۱۷ هکتار در شمال قلهک قرار دارد که هم‌اکنون محل سکونت کارمندان سفارت بریتانیا در تهران است. این باغ به عنوان یک اثر ملی در سال ۱۳۸۲ به ثبت رسید.

مراکز درمانی

از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در قلهک، بهره‌مندی این محله از مراکز درمانی شناخته‌شده است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ایرانمهر، بیمارستان هدایت، مرکز پزشکی بزرگمهر، بیمارستان کیان و بیمارستان جواهری از مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی قلهک به شمار می‌روند.

اجاره آپارتمان در قلهک

به دلیل دسترسی مناسب به امکانات رفاهی، درمانی و تفریحی و ساخت و ساز گسترده در قلهک ، به طور معمول رهن و اجاره آپارتمان در این محله متقاضیان بسیاری دارد که ترجیح می‌دهند حتی با انتخاب واحد مسکونی کوچک‌تر و مناسب با بودجه خود، در قلهک ساکن شوند. در بهمن‌ماه ۹۸ رهن یک آپارتمان ۶۵ متری نوساز در قلهک، ۳۵۰ میلیون تومان آگهی شده است، اما هنوز هم می‌توان خانه‌های کلنگی و همچنین چند سال‌ساخت با متراژهای متنوع در این محله پیدا کرد که با شرایط و بودجه شما سازگار باشد. برای اطلاع از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در قلهک و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

خرید خانه در قلهک

محله قلهک، از مناطق پرجمعیت تهران است که در کوچه‌ها و خیابان‌های کم‌عرض آن، ساختمان‌های شیک و گران‌قیمتی جای‌ گرفته است. سطح قیمت خانه در قلهک بسیار بالاست و سکونت در این محله بودجه قابل‌توجهی را می‌طلبد. قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در قلهک دامنه متفاوتی دارد که برای آپارتمان‌های قدیمی از ۱۷ میلیون تومان آغاز و برای واحدهای نوساز به ۴۰ میلیون می‌رسد؛ این قیمت برای واحدهای بسیار لوکس از این میزان نیز فراتر می‌رود. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در قلهک و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان در هروی

خرید خانه در شهر زیبا ؛ محله‌ای با بافت متنوع

خرید آپارتمان در میرداماد ؛ محله‌ای با امکانات رفاهی مناسب

خرید آپارتمان در پونک ؛ فرصتی طلایی در غرب تهران

خرید آپارتمان در دروس ؛ محله‌ای با بافت مدرن

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

تازه‌ترین اوضاع بازار معاملات مسکن در منطقه 6 نشان می‌دهد هم‌اکنون عمده آگهی‌های عرضه شده به بازار این منطقه عمربنای بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند.

خرید آپارتمان در منطقه 6

آمار خرید و فروش آپارتمان در منطقه ۶ تهران نشان می‌دهد که این منطقه با تعداد قابل توجهی از آگهی‌های مناسب خرید، از سوی متقاضیان تبدیل به احسن و برخی از خانه اولی‌ها مواجه است.

به گزارش مجله دلتا عمده واحدهای مسکونی عرضه شده در دفتر مشاوران املاک منطقه ۶، عمربنای بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند. از این رو سطح میانگین قیمت آگهی‌های عرضه شده در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران تقریبا مناسب‌تر است. از سوی دیگر از آنجا که بخش عمده‌ای از متقاضیان مصرفی هم‌اکنون به دلیل شکاف قابل توجه بین قیمت واحدهای مسکونی نوساز و چند سال ساخت به خرید آپارتمان‌های با عمربنای بالاتر تمایل دارند، این منطقه مکان مناسبی برای این گروه از جست‌وجوگران ملک محسوب می‌شود. البته بخش قابل توجهی از آگهی های عرضه شده به بازار مسکن این منطقه در روزهای اخیر، واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از ۱۰۰ مترمربع بوده است و از این لحاظ شاید بازار مسکن این منطقه برای متقاضیان مصرفی که قصد تبدیل به احسن کردن واحد مسکونی خود و افزایش متراژ دارند مناسب‌تر باشد.

در صورتی که متقاضیان، مایل به افزایش متراژ بدون توجه به عمر بالای بنا باشند، می‌توانند در این منطقه با بودجه حدودی ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع اقدام به خرید آپارتمان کنند. با این حال سطح قیمت‌های فروش واحدهای نوساز در این منطقه نیز مانند سایر مناطق تهران با فاصله قابل توجهی از واحدهای چند سال ساخت بیشتر است و عمده واحدهایی که با سطح قیمتی بالاتر از عرف به بازار منطقه ۶ عرضه شده‌اند، واحدهای نوساز با عمر بنای کمتر از ۵ سال است. در جدول زیر قیمت های خرید آپارتمان در منطقه ۶ شامل محله‌های نظیر امیر‌آباد، انقلاب، فاطمی و … ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت خانه در منطقه ۶ می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان در منطقه 6

همچنین بخوانید:

واحدهای سرگردان مسکن مهر پرند

همه چیز درباره وام مسکن ۵۰ میلیونی بازنشستگان

نوسان های بازار مسکن متاثر از اخبار هیجانی

کدام خانه‌ها بیشترین متقاضی را دارند؟

برنده دی ماه ۹۸ املاک دلتا (ویدئو)

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
دامنه قیمتی جست‌وجوی عمده متقاضیان مصرفی مسکن که قصد تبدیل به احسن محل سکونت خود را دارند، بین 1 تا ۲ میلیارد تومان است.
 

نگاهی به جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان در تهران، نشان می‌دهد عمده واحدهای عرضه شده در بازار مسکن تهران، واحدهای میان متراژ ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع است و قیمت آن‌ها از یک میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش مجله دلتا به‌طور کلی بازار مسکن آپارتمان‌های کوچک‌متراژ با حضور خانه اولی‌ها رونق می‌گیرد؛ اما آپارتمان‌های میان‌متراژ، بیشتر مقصد خانه دومی‌ها یا به اصطلاح متقاضیانی است که قصد تبدیل به احسن ملک خود و نقل مکان به آپارتمان بزرگ‌تر یا به منطقه مطلوب‌تر شهر را دارند.

دامنه وسیع قیمت، متراژ و محله به خریداران کمک می‌کند متناسب با نقدینگی، بین طیف وسیع گزینه‌ها، آپارتمان مطلوب خود را خریداری کنند. هرچند بازار معاملات آپارتمان‌های کوچک‌متراژ برای خانه اولی‌ها پرطرفدار است؛ اما آپارتمان‌های میان‌متراژ بیشتر مطلوب خانه دومی‌ها یا به اصطلاح متقاضیان تبدیل به احسن ملک است. دامنه قیمت آپارتمان‌های میان‌متراژ در عمده محله‌ها و مناطق شهر از یک میلیارد تومان آغاز می‌شود؛ اما سقف آن بر اساس میانگین قیمت هر منطقه بسیار متغیر است. به‌عنوان مثال یک واحد آپارتمان مصرفی نوساز با مساحت ۷۰ تا ۸۰ مترمربع واقع در منطقه یک تهران، بر اساس امکانات و مطلوبیت‌ها اغلب بین ۵/ ۲ تا ۵/ ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ بنابراین سقف قیمتی آپارتمان‌های میان‌متراژ مصرفی در نقاط مختلف شهر متفاوت است.

واسطه‌های ملکی می‌گویند عمده متقاضیان تبدیل به احسن در بازار که اغلب با قصد انجام دادن دو معامله همزمان خرید و فروش به آن‌ها مراجعه می‌کنند، بودجه‌ای بین یک تا ۲ میلیارد تومان دارند. بررسی آگهی‌های موجود نزد بنگاه‌های ملکی نشان می‌دهد در این دامنه قیمتی طیف متنوعی از آپارتمان‌ها وجود دارد؛ بنابراین ممکن است افراد با تصور خرید خانه مطلوب‌تری وارد بازار شوند و در عین حال نتوانند آن خانه را با بودجه خود خریداری کنند؛ اما این فرصت را دارند که خرید با متراژ کوچک‌تر یا چند منطقه پایین‌تر را پیگیری کنند و مورد مناسب خود را بیابند. در زیر جدولی از جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان‌های میان‌متراژ در تهران، ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
هروی یکی از محله‌های شمال شرق تهران است که تنوع آپارتمان در این محله، شانس متقاضیان را برای خانه‌دار شدن بالا برده است.
 

در شمال شرق تهران و در منطقه ۴، محله‌ای به نام هروی واقع شده است که بسیاری آن را یکی از قطب‌های تجاری و اداری پایتخت می‌دانند. این محله از شمال به بزرگراه بابایی و همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از غرب به خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه رسالت منتهی می‌شود. همسایگی این محله با پاسداران، اراج، ازگل، مجیدیه، سیدخندان و شیان، قیمت خرید و فروش آپارتمان در هروی را بالا نگه داشته است. مجله دلتا این بار به سراغ محله‌ هروی رفته است. با ما همراه باشید.

از ادغام دو محله مبارک‌آباد و حسین‌آباد در سال ۸۷ که در زمان قاجار هر کدام از آن‌ها روستا بودند، محله هروی ایجاد شد. با نوسازی های چند سال گذشته در این محله، بافت قدیمی به سرعت در حال کمرنگ شدن است و روز به روز بر تعداد مراکز تجاری و اداری این محدوده افزوده می‌شود.

دسترسی به محله هروی

بزرگراه‌های شهید بابایی، زین‌الدین، امام علی و صیاد شیرازی، رفت‌وآمد از دورترین نقاط تهران را به محله هروی آسان کرده‌است. خیابان‌ ریحانی و استاد حسن بنا، از معابر مهم محله هروی است. از خیابان‌های مشترک هروی با پاسداران نیز می‌توان به خیابان‌های گیلان، گلبرگ و بوستان اشاره کرد که این معابر با ترافیک کمتر در مقایسه با محله‌های دیگر شرق تهران، تردد با خودروی شخصی را امکان‌پذیر کرده‌است.

علاوه بر ایستگاه‌های متروی هروی، زین‌الدین و حسین‌آباد که هر سه در محله هروی قرار دارند؛ خطوط اتوبوس رانی زیر در مرکز و حوالی این محدوده ایستگاه دارند و جابه‌جایی مسافران را پوشش می‌دهند.

  • بلوار ارتش به پایانه مترو شهید حقانی
  • میدان رسالت به میدان قدس
  • میدان هروی به خیابان معلم
  • مترو جوانمرد قصاب به پایانه لاله
  • بلوار ارتش به پایانه شهید بهشتی

مراکز خرید 

همان‌طور که گفته شد هروی یکی از محدوده‌های تجاری تهران است. در کنار مراکز خریدی که در زیر به آن‌ها اشاره خواهد شد، در خیابان‌های فرعی این محله، بوتیک‌ها و مغازه‌های فراوانی وجود دارد که در مقایسه با برخی مناطق لوکس شرق تهران، قیمت مناسب‌تری دارند.

  • پاساژ مایسا با پارکینگ ۶ طبقه، رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی و مکانی مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان
  • پاساژ سنتر با سینما، واحدهای تجاری خرید و فروش طلا و جواهر و مرکز صدور ویزا وی اف اس
  • پاساژ الماس با واحدهای تجاری، فرهنگی و ورزشی

رستوران‌ها و مغازه‌های این محله نیز در خیابان ساقدوش و خیابان موسوی قرار دارند.

 

مراکز تفریحی

یکی از مزایای رهن و اجاره آپارتمان در هروی، نزدیکی این محله به بوستان‌های فراوان است؛ پارک‌هایی نظیر پارک رز، شادی و تولد، اوقات فراغت ساکنان و خانواده‌های محله هروی را پر می‌کند؛ ضمن آنکه دو فرهنگسرای هنگام و اشراق با برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های مختلف، سطح فرهنگی این منطقه را ارتقا می‌دهند.

خرید آپارتمان در محله هروی

چند ویژگی محله هروی سبب شده است تا خرید خانه در این محله، در اولویت برخی از متقاضیان سکونت در شرق تهران قرار گیرد. دلیل نخست، دسترسی مناسب این محدوده به وسایل حمل‌و‌نقل عمومی است که کارمندان و دانشجویان بسیاری را مجذوب این منطقه کرده است. به‌علاوه، نزدیکی هروی به پاسداران موجب شده تا استفاده از امکانات پاسداران برای ساکنان هروی آسان باشد. تنوع آپارتمان از لحاظ متراژ و سال ساخت که شانس خانه‌دار شدن را برای قشر متوسط بالا برده، دلیل دیگر قرار گرفتن محله هروی در اولویت خریداران خانه است. برخورداری محله هروی از امکانات عمومی، مراکز تفریحی و فضای سبز را نمی‌توان در رونق خرید و فروش مسکن این محدوده نادیده گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق آپارتمان در هروی و دیگر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
مرزداران از محله‌های غرب تهران با یک موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر است که دامنه قیمتی متفاوت ملک در این محله، افراد بسیاری را مجذوب سکونت در مرزداران کرده است.
 

مرزداران یکی از محله‌های شمال غرب تهران است که بلواری به همین نام در مرکز این محله، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. این محله از شمال به بزرگراه حکیم، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و از غرب به بزرگراه یادگار امام (ره) منتهی می‌شود. عمده شهرت و پرمتقاضی بودن این محله در بین محله‌های شمال غرب تهران، به سبب وجود آپارتمان‌های شیک، خوش‌ساخت و نوساز است. برای خرید آپارتمان در مرزداران باید در نظر داشته باشید که واحدهای لوکس این منطقه عمدتا به صورت مجتمع و این موضوع ضریب امنیت سکونت در این منطقه را بالا برده است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی به مرزداران رفته است. با ما همراه باشید.

خانه‌های محله مرزداران به دلیل بهره‌مندی از موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، قیمت بالایی دارد؛ اما همسایگی این منطقه با گیشا و صادقیه به‌عنوان محله‌های تجاری تهران و همچنین محیط آرام و ترافیک روان آن، موجب شده سرمایه‌گذاران نتوانند از محله مرزداران چشم‌پوشی کنند.

دسترسی به مرزداران

بلوار مرزداران به طول ۳.۵ کیلومتر است که در مسیر خود از خیابان‌های طاعتی، سپهر، سرسبز و ۳۵ متری لاله می‌گذرد و تردد به محله‌های اطراف را تسهیل می‌کند. رفت و آمد با خودروی شخصی به مرزداران با وجود بزرگراه‌هایی مانند همت، حکیم و شیخ فضل‌الله نوری نیز آسان خواهد بود. محله مرزداران ایستگاه مترو ندارد و نزدیک‌ترین ایستگاه به این محله، صادقیه است. خطوط اتوبوس‌ صادقیه، مرزداران و پونک نیز در این محله حمل و نقل عمومی را پوشش می‌دهند.

مراکز تفریحی و تجاری

محله مرزداران در مقایسه با محله‌های دیگر تهران، از جاذبه‌ها و مکان‌های تفریحی و دیدنی کافی برخوردار است. بوستان‌های سیمرغ، گل‌ها، کریمی، هما و همچنین پارک پردیسان در محله مرزداران واقع شده است. باشگاه‌های آزادگان، ثمن و اندیشه نیز از باشگاه‌های ورزشی این منطقه به شمار می روند. مراکز خرید زیر هم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

  •  مرکز خرید پردیس
  • مرکز خرید الوند
  • مرکز خرید الغدیر

خرید آپارتمان در مرزداران

هزینه خرید خانه در محله مرزداران بسته به کیفیت مصالح ساختمانی، موقعیت و نوع ملک (ویلایی یا غیرویلایی) و …متغیر بوده و این تفاوت قیمت شانس شما را در خریدن خانه در این محله بیشتر می‌کند. فراموش نشود که حتی با وجود اختلاف قیمت، مرزداران از مناطق شمالی تهران بوده و قیمت ملک در آن بالا است و این گرانی، تاثیر خود را بر میزان نرخ ودیعه و اجاره می‌گذارد. همان‌طور که گفته شد خانه‌های این منطقه عمدتا در شهرک‌ها و مجتمع‌های آپارتمانی قرار دارند که البته سن بنای بالایی نداشته و افراد بسیاری به دلیل برخورداری از امنیت، به خرید این واحدها تمایل دارند. بخش‌ عظیمی از بافت مسکونی محله مرزداران را خانه‌هایی با مساحت بیش از ۱۰۰ متر با امکانات مدرن تشکیل می‌دهد. اگرچه پیدا کردن واحدهای کوچک‌متراژ در این منطقه اندکی دشوار است؛ اما غیرممکن نیست و در بررسی آگهی‌ها، واحدهای ۶۰ تا ۷۰ متر نیز دیده می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در مرزداران و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
تردد کم، ترافیک سبک و احساس آرامش، در کنار چیدمان و طراحی استاندارد خانه‌ها و معابر، از دلایل پر متقاضی بودن محله تهران ویلا است.
خرید آپارتمان در تهران ویلا

تهران‌ ویلا از محله‌های واقع در منطقه ۲ و از اولین محله‌های پیشگام تهران در شهرسازی مدرن است. این محله از شمال به بزرگراه جلال آل‌احمد، از شرق به خیابان‌های امام منتظر و منصوری، از جنوب به تقاطع خیابان‌های ستارخان و حبیب‌الهی و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله منتهی می‌شود. مجاورت تهران ویلا با محله‌های شهرآرا، دریان نو، ستارخان و همچنین کوی نویسندگان، موقعیت خوبی را از لحاظ دسترسی به نقاط مرکزی تهران و امکانات رفاهی ایجاد کرده؛ به‌طوری‌که خرید آپارتمان در تهران ویلا در سال‌های گذشته بیشترین متقاضی را داشته است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به تهران ویلا رفته است. با ما همراه باشید.

اغلب مشاوران املاک از بافت مسکونی تهران ویلا به‌عنوان نقطه قوت محله آن و از دلایل پرمتقاضی بودن رهن و اجاره آپارتمان در تهران ویلا یاد می‌کنند. با شروع ساخت و ساز و ویلاسازی در این محله، برای نخستین بار از شماره به جای نام‌گذاری خیابان‌های فرعی استفاده و خانه‌هایی ساخته شد که از دو طرف حیاط داشتند. توسعه تهران در گذشته نیز از تهران ویلا آغاز و به شهرک غرب رسید.

تهران ویلا در گذشته

تهران ویلا و شهرآرا از زمین‌های واقع در قسمت شرقی منطقه برق‌آلستوم بودند. در دهه ۳۰ با هدف مدرن‌سازی تهران، ویلاسازی در این منطقه آغاز شد. کوی نویسندگان نیز که نام محله و مجتمع مسکونی نسبتا بزرگی در شمال تهران‌ویلا است، با فروش زمین‌های شمال این منطقه در دهه چهل به سندیکای نویسندگان تاسیس شد.

مراکز تفریحی و ورزشی 

علاوه بر پارک قدیمی تهران ویلا که در ابتدای ایجاد این محله ساخته شده است؛ ساکنان این محله دسترسی خوبی به پارک‌های اطراف همچون پارک ستارخان، پارک شهرآرا و پارک ورزش خواهند داشت. ضمن آنکه باشگاه بدنسازی ستارخان، باشگاه بدنسازی خانه قدرت و مجتمع ورزشی برق آلستوم پذیرای ورزشکاران این منطقه است.

خرید آپارتمان در تهران ویلا

قیمت خرید آپارتمان در محله تهران ویلا نسبتا بالاست و البته این قیمت بالا از تعداد متقاضیان و طرفداران این منطقه کم نکرده است. سازه‌هایی با معماری خاص و خیابان‌ها و معابر مهندسی‌شده از مزایای بافت محله تهران ویلا است. هرچند نرخ خرید خانه در این محله بر اساس متراژ، موقعیت و امکانات ملک متفاوت است؛ اما نرخ خرید آپارتمان معمولا بین ۱۸ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان برای هر متر مربع محاسبه می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در تهران ویلا و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
جمهوری از محله‌های مرکزی تهران است که قیمت ملک در این محله، در مقایسه با محله‌های دیگر تهران، در سطح مناسب‌تری قرار دارد.
 

محله جمهوری از محله‌های قدیمی تهران در منطقه ۱۱ است که دسترسی مناسب و البته پرتردد، قرار گرفتن در مرکز تهران و سطح قیمت معقول و مناسب آن موجب شده تا متقاضیان مصرفی مسکن به‌طور جدی به خرید خانه در جمهوری فکر کنند. این محله با بافت مسکونی_تجاری خود از شمال با خیابان آزادی، از غرب با بزرگراه نواب، از شرق با خیابان‌های زارع و گلشن و از جنوب با خیابان آذربایجان همسایه است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به سراغ محله جمهوری رفته است. با ما همراه باشید.

خیابان جمهوری از معروف‌ترین خیابان‌های مرکزی تهران در این محله، خیابانی غربی_شرقی است که از خیابان رودکی آغاز شده و با گذر از میدان جمهوری و خیابان گلشن از این محله خارج شده و به میدان بهارستان می‌رسد. علاوه بر دسترسی مناسب و وجود آپارتمان‌های نوساز در کنار خانه‌های چندسال ساخت، محله جمهوری ظرفیت‌های دیگری نیز دارد که تمایل به سکونت در این منطقه را در بین خریداران خانه افزایش داده است.

دسترسی به جمهوری

محله جمهوری به بسیاری از مناطق و معابر مهم و مرکزی شهر تهران مانند خیابان آزادی و خیابان جمهوری اسلامی دسترسی دارد؛ اما پیش از تردد با خودروی شخصی در این محدوده باید توجه داشت که این محله در طرح زوج و فرد است و در مراسم‌های خاص ملی و برخی از گردهمایی‌ها، محدودیت‌های ترافیکی در آن برقرار می‌شود.

از لحاظ حمل و نقل عمومی این محله مرکزیت دارد و علاوه بر اینکه سامانه اتوبوس تندرو در دو خط پایانه جنوب- پایانه شهید افشار و پایانه آزادی- چهارراه تهرانپارس در این محله ایستگاه دارد، اتوبوس‌های عادی نیز بین میدان بهارستان و میدان جمهوری رفت‌و‌آمد می کنند. دو ایستگاه متروی شهید نواب صفوی و توحید در محله جمهوری نیز بخشی از حمل‌و‌نقل عمومی این منطقه را پوشش می‌دهند.

مراکز تجاری و تفریحی

خیابان جمهوری مراکز خرید بسیاری از فروشگاه‌های پوشاک گرفته تا قهوه‌فروشی‌های معروف را در خود جای داده است؛ اما تهرانی‌ها این خیابان را بیشتر مرکزی برای فروش لوازم صوتی و تصویری و ارتباطی و وسایل آشپزخانه‌های صنعتی و کارگاهی می‌شناسند. به دلیل قیمت مناسب؛ فروشگاه‌های محله جمهوری پذیرای خریداران بسیاری از نقاط دیگر شهر. این محله به دو مرکز خرید علاالدین و چارسو، بزرگترین مراکز خرید و فروش تلفن همراه، بسیار نزدیک است و همچنین دسترسی خوبی به شانزه لیزه، بورس خرید لباس زنانه و مجلسی دارد.

سرانه فضای سبز در محدوده جمهوری در سطح پایینی قرار دارد و ساکنان این محله برای گذران اوقات فراغت لازم است به محله‌های اطراف مراجعه کنند. مجتمع چارسو در نزدیکی این محله، یکی از مجهزترین سینماهای ایران را دارد و از مهم‌ترین مراکز تفریحی، فرهنگی محسوب می‌شود.

خرید خانه در جمهوری

بافت خیابان‌های جمهوری را بیشتر املاک تجاری تشکیل داده‌اند و ساختمان‌های مسکونی اغلب در فرعی‌های منتهی به خیابان جمهوری قرار دارند. به دلیل وجود ساختمان‌هایی با معماری ویژه در خیابان جمهوری، قیمت ملک در این منطقه اندکی از میانگین قیمت بالاتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق خانه در جمهوری و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
شهرک غرب از محله‌های شمال غرب تهران است که امکانات رفاهی فراوان آن، توجه بسیاری از متقاضیان ملک را جلب کرده است.
 

محله شهرک غرب از محله‌های شمال غربی پایتخت است و در منطقه ۲ قرار دارد. با نگاهی به بافت این محله متوجه خواهید شد که شهرک غرب با دیگر محله‌های لوکس تهران کمی تفاوت دارد و این تفاوت را می‌توان در معماری و ساخت خانه‌ها، به ویژه خانه‌های ویلایی این محله، به وضوح دید. در ابتدای دهه ۴۰، کلنگ ساخت شهرک غرب توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، با هدف ساخت تهران مدرن به زمین زده شد. شباهت طراحی این محله به سبک معماری کشورهای غربی، علاوه بر اینکه این محله را مزین به نام شهرک غرب کرد، موجب افزایش جمعیت این محدوده و خرید آپارتمان در شهرک غرب شد. مجله دلتا، این بار در محله‌گردی خود به این محله آرام و خوش‌چهره رفته است. با ما همراه باشید.

محله شهرک غرب محله‌ای وسیع با ۷ فاز مسکونی است که از شمال به سعادت‌آباد، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خیابان فرحزادی و بزرگراه چمران و از شرق به ده‌ونک منتهی می‌شود. دسترسی راحت و وجود امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی از ویژگی‌های ممتاز شهرک غرب است.

دسترسی به شهرک غرب

نزدیکی شهرک غرب به چند اتوبان اصلی همت، چمران و شیخ فضل‌الله نوری و خیابان‌های ایران‌زمین و مهستان و بلوارهای دادمان، بلوار پاک‌نژاد و خوردین علاوه بر این که ترافیک این منطقه را کاهش داده؛ تردد با خودروی شخصی را نیز آسان کرده است. برای رفت و آمد به شهرک غرب با وسایل نقلیه عمومی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی‌های مستقر در میدان صنعت استفاده کنید. خط ۷ متروی تهران در میدان صنعت و شهرک غرب ایستگاه دارد. خط اتوبوس تندروی پایانه افشار_ پارک وی در ضلع شرقی شهرک غرب و همچنین خطوط اتوبوس متروی شریف_شهرک غرب، هفت تیر _شهرک غرب از جمله مسیرهای دیگری است که دسترسی به شهرک غرب را با کمترین هزینه فراهم می‌کنند.

مراکز خرید

شهرک غرب با تعداد زیاد مراکز خریدی که در دل خود جای داده است، از مهم‌ترین محله‌های تجاری تهران به شمار می‌رود. به جز مجتمع تجاری میلاد نور که شناخته‌شده‌ترین مجتمع تجاری تهران است، مجتمع‌های تجاری گلستان و ایران زمین هم مشتریان بسیاری از نقاط مختلف پایتخت دارند. مجتمع‌های تجاری گل افشان، لیدوما، مهستان و ارم نیز از مراکز تجاری دیگر این محله محسوب می شوند.

 

مراکز تفریحی و ورزشی

بوستان‌های فدک، ایران‌زمین، گلستان، بهشت، بنفشه، مادر، زرافشان و … از فضاهای سبز شهرک غرب است که اوقات فراغت دلچسبی را برای شما فراهم می‌کنند. ضمن اینکه این محله از سرانه فضای ورزشی کافی نیز برخوردار است و از مراکز شاخص آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع ورزشی گلبانگ
  • مجموعه ورزشی النبی
  • باشگاه ورزشی انوش
  • مجتمع ورزشی تنیس قدس

مکان‌های مهم شهرک غرب

  • سفارت اردن
  • سفارت الجزایر
  • سفارت امارات متحده عربی
  • سفارت بوسنی و هرزگوین
  • سازمان نظام مهندسی

خرید آپارتمان در شهرک غرب

قیمت اجاره یا خرید آپارتمان در شهرک غرب، از میانگین قیمت مسکن در تهران بسیار بالاتر است. در کنار واحدهای مسکونی لوکس، خانه‌های ویلایی به دلیل مساحت بالا (عموماً از ۲۰۰ متر تا ۸۰۰ مترمربع) و معماری خاص بیشترین میزان قیمت خرید و اجاره را به خود اختصاص داده‌اند. آگهی‌های خرید و فروش خانه در شهرک غرب، دامنه قیمتی ۴۰ تا ۶۵ میلیون تومان به ازای هر متر مربع را نشان می‌دهد که دلیل این تفاوت را می‌توان در معماری داخلی برجسته و امکانات فوق لوکسی خانه‌های این محله دید.

واحدهای آپارتمانی شهرک غرب نیز با ویژگی‌ها و امکانات بالاتر از استاندارد، از لوکس‌ترین سازه‌های شهر تهران به شمار می روند که اغلب آن‌ها بزرگ‌متراژ بوده و از این رو پیدا کردن واحد مسکونی زیر ۱۰۰ متر مربع دشوار است. مجتمع‌های مسکونی، آپارتمان‌های شخصی‌ساز و برج‌ها بیشترین سهم از بازار آپارتمان‌های شهرک غرب را تامین می‌کنند. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
با آغاز ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن، متقاضیان باید به واریز ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده اقدام کنند.
 

براساس پایش متقاضیان و ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن ، استان‌های اردبیل با ۶۶ درصد، خوزستان با ۶۴ درصد، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه با ۶۲ درصد، بیشترین درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط را به خود اختصاص داده‌اند. استان‌های سمنان با ۳۵ درصد، خراسان جنوبی با ۳۹ درصد و مرکزی با ۴۱ درصد نیز از کمترین افراد واجد شرایط این طرح برخوردار بوده‌اند.

به گزارش مجله دلتا، محمود محمودزاده معاونت وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه در استان تهران نیز ۴۶.۵ درصد از افراد ثبت نام کننده واجد شرایط بوده‌اند، افزود: از دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۸ ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط آغاز خواهد شد و این افراد پس از دریافت پیامک، باید از طریق سامانه طرح ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. همچنین با مراجعه واجدان شرایط به ادارات راه و شهرسازی در سایر استان‌ها، مدارک مربوط به سابقه سکونت آن‌ها و دیگر مستندات بارگذاری شده کنترل خواهد شد.

محمودزاده در ادامه افزود: آورده متقاضیان در طرح ملی مسکن ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان بر اساس مساحت واحد است، ضمن اینکه ۱۰۰ میلیون تومان وام به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به این‌که در شهرهای جدید ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت زمین از متقاضیان دریافت می‌شود، گردش مالی طرح ملی مسکن را ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. وی همچنین از امکان ثبت اعتراض افرادی خبر داد که پیامک تایید به آن‌ها ارسال نمی‌شود و گفت: این افراد از اول اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی مسکن نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

گفتنی است بر اساس ابلاغیه‌ای مقرر شده که ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن آدرس مراجعه ثبت نام کنندگان واجد شرایط طرح ملی مسکن را در هر شهر اعلام کرده و در سامانه درج خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
شهر زیبا از محله‌های آرام در غرب تهران است که مطابق با استانداردهای شهرسازی ساخته شده است.
خرید آپارتمان در شهر زیبا

شهرزیبا محله‌ای در قلب منطقه ۵ تهران است که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی، از شرق به اتوبان شهید باکری و از غرب به خیابان شهرک شهدا و خیابان شهران منتهی می‌شود. اگرچه آب‌وهوای خوب و امکانات کم و بیش مطلوب شهر زیبا سبب رونق خرید خانه در این محله شده؛ اما تلفیق بافت نوساز و قدیمی و قیمت مناسب این منطقه نسبت به دیگر محله‌های منطقه ۵ را نباید در تقاضای زیاد برای خرید آپارتمان در شهر زیبا نایده گرفت. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به معرفی شهر زیبا پرداخته است. با ما همراه باشید.

محله شهر زیبا تا قبل از دهه ۷۰ جزء مناطق کم‌جمعیت شهر تهران به شمار می‌رفت؛ اما در ابتدای دهه ۸۰ توجه انبوه‌سازان بسیاری را به خود جلب کرد؛ از این رو در این محله بافت مسکونی نوساز و چندسال ساخت را در کنار یکدیگر خواهید دید که موجب می‌شود دست متقاضیان در انتخاب آپارتمان بر اساس قیمت و متراژ بازتر باشد.

شهر زیبا در گذشته

در تب بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴، تصمیم به ساخت شهرکی نزدیک به استادیوم آزادی برای اسکان ورزشکاران و مقامات گرفته می‌شود. بر همین اساس زمین‌های بایر در این منطقه خوش آب و هوا خریداری و اولین شهرک‌ تهران با چهره سمبلیک نمای آجری قرمز ساخته شد.

دسترسی به شهر زیبا

دسترسی مناسب شهر زیبا به بزرگراه‌های شهید همت، شهید باکری و آیت‌الله کاشانی و خیابان شهران، تردد با خودروی شخصی را برای شما آسان خواهد کرد؛ به‌ویژه اینکه این محله محدودیت ترافیکی ندارد. همسایگی شهر زیبا با محله‌های جنت‌آباد جنوبی، شهران و سازمان آب در کنار وجود خیابان‌های سرو، عدالت و شربیانی و بلوار‌های جوانمردان و آلاله، عبور و مرور را به سایر نقاط شهر تهران آسان می‌کند. این محله ایستگاه مترو ندارد. برای استفاده از خطوط مترو می‌توانید از دو ایستگاه چیتگر و صادقیه استفاده کنید.
خطوط اتوبوسی که در زیر ذکر می‌شود شما را به شهر زیبا خواهد رساند:
  • پایانه کوهسار- پایانه آزادی
  • پایانه کن- پایانه مترو صادقیه
  • پایانه شهران- پایانه مترو صادقیه
  • پایانه کوهسار- پایانه شقایق
  • پایانه شهرک شهید باقری- پایانه مترو صادقیه
  • دهکده المپیک- پایانه مترو صادقیه

همچنین خطوط تاکسی فلکه دوم صادقیه، کن، سولقان، فلکه دوم شهران و … ، دسترسی به شهر زیبا از نقاط دیگر شهر را آسان کرده است.

مراکز تفریحی و تجاری

بوستان‌های اردکانی، ساحل و پارک کودک از فضاهای تفریحی است که در این محدوده قرار دارند. پارک ارم، باغ وحش ارم، مجموعه ورزشی آزادی، کمپ ورزشی-تفریحی استقلال و ورزشگاه درفشی‌فر یا پرسپولیس اگرچه در محله شهر زیبا قرار ندارند؛ اما به آن نزدیکند و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید خود را به این مراکز برسانید. از مراکز خرید شهر زیبا نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه هایپراستار
  • فروشگاه اترک
  • بازارچه قدیمی شهر زیبا

همچنین مراکز خرید واقع در محله‌های اطراف، مانند پاساژ گلدیس، مرکز خرید تیراژه، پاساژ سمرقند، مرکز خرید کوروش و مرکز خرید بوستان می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

مراکز درمانی

  • درمانگاه شبانه‌روزی شهر زیبا، واقع در میدان شهر زیبا
  • درمانگاه شبانه‌روزی حیات، واقع در بلوار آلاله
  • بیمارستان پیامبران
  • بیمارستان ابن سینا

خرید آپارتمان در شهر زیبا

سطح قیمت خرید خانه در شهر زیبا متوسط رو به بالا است و قیمت آپارتمان در این محله بسته به متراژ، نوع کاربری، سال ساخت، شمالی یا جنوبی بودن و امکانات ساختمان متفاوت است. در حدفاصل تقاطع جنت آباد جنوبی تا بلوار تعاون، بافت‌ مسکونی متنوعی را شاهد خواهید بود که این بافت شامل خانه‌های چند سال ساخت و آپارتمان‌ها و برج‌های نوساز و حتی شهرک‌های قدیمی است. به لطف ساخت‌ و سازهای گسترده در این محله، شهر زیبا هر روز جوان‌تر از روز قبل شده و تقاضا برای سکونت در آن بیشتر از گذشته می‌شود. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در شهر زیبا و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
تهرانپارس که از محله‌های مدرن شرق تهران است، نخستین بار به دست فرانسویان طراحی و پاریس‌تهران نامگذاری شد.
خرید آپارتمان در تهرانپارس

کم‌تر کسی است که وقتی صحبت از شرق تهران به میان می‌آید، محله تهرانپارس در ذهن او تداعی نشود. سکونت در این محله‌ نسبتا بزرگ شرق پایتخت، به دلیل بافت نوساز و خیابان‌کشی‌های مدرن آن و همچنین دسترسی به امکانات رفاهی، همواره طرفداران خود را داشته است. همچنین، موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن این محدوده در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه‌های البرز و همسایگی با پارک‌های جنگلی لویزان و سرخه‌حصار، از دلایل تقاضای زیاد برای خرید آپارتمان در تهرانپارس است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به تهرانپارس رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی مناسب به دیگر نقاط شهر تهران، از مزایای زندگی در تهرانپارس است. بلوارهای تیرانداز، وفادار و پروین و همچنین خیابان‌های جشنواره، رشید و استخر از معابر اصلی تهرانپارس محسوب می شوند. خیابان اصلی و البته قدیمی تهرانپارس نیز خیابانی شمالی_جنوبی است که اکنون «حجر بن عدی» نام دارد؛ اما ساکنان این منطقه آن را با همان نام پیشین «تیرانداز» می‌شناسند. محله تهرانپارس با بلوار پروین (شاهد) به دو بخش شرقی و غربی تقسیم و این دو بخش هر دو از شمال به بزرگراه زین‌الدین و از جنوب به خیابان دماوند منتهی می‌شوند.

تهرانپارس شرقی

محله تهرانپارس شرقی از ادغام قسمت‌هایی از محله‌های خاک سفید و جوادیه (با محله جوادیه واقع در جنوب غربی راه‌آهن اشتباه گرفته نشود) تشکیل شده است. این محله از تهرانپارس غربی کوچک‌تر است و به نسبت ترافیک کمتری دارد. تهرانپارس شرقی با آلودگی صوتی و تردد کمتر، مناسب افرادی است که مایل به سکونت در محله‌ای آرام هستند.

تهرانپارس شرقی از شرق به خیابان سلطانی و محله اتحاد و از غرب به بلوار پروین منتهی می‌شود.

تهرانپارس غربی

 سکونت در محله تهرانپارس غربی نیز مزیت هایی دارد. در این محدوده تراکم امکانات رفاهی، مراکز خرید و رستوران‌ بیشتر از تهرانپارس شرقی است؛ بنابراین این محله مناسب افرادی است که خواهان این امکانات هستند. ناگفته نماند که وجود مراکز اداری و تجاری زیاد در این محله، موجب تردد بیشتر از حد معمول در طول روز شده است.

تهرانپارس غربی از غرب به بزرگراه باقری و از شرق به بلوار پروین منتهی می‌شود.

دسترسی به تهرانپارس

وجود بزرگراه‌های باقری و بابایی و معابر عریض در محله تهرانپارس، علاوه بر تسهیل تردد با خودروی شخصی، از بار ترافیکی محدوده کاسته است. فلکه‌های اول تا سوم تهرانپارس واقع در امتداد خیابان تیرانداز نیز، دسترسی مطلوبی در این محله ایجاد کرده است.

فلکه اول؛ تقاطع خیابان‌های تیرانداز، پروین و امیری طائمه
فلکه دوم؛ تقاطع خیابان‌های تیرانداز، جشنواره و فرجام
فلکه سوم؛ تقاطع خیابان‌های تیرانداز، ۱۹۶ غربی و شرقی
فلکه چهارم با احداث بزرگراه شهید زین‌الدین حذف شده است.

از امکانات حمل و نقل عمومی این محله می‌توان به ایستگاه‌های مترو شهید باقری (تقاطع بزرگراه باقری و رسالت)، مترو تهرانپارس (تقاطع بزرگراه رسالت و خیابان ۱۲۳) و مترو فرهنگسرا (مقابل فرهنگسرای اشراق) اشاره کرد. خطوط اتوبوس تندروی سه راه تهرانپارس_پایانه آزادی و همچنین پایانه‌های تاکسی مستقر در سه‌راه تهرانپارس و فلکه دوم نیز حمل و نقل این منطقه را پوشش می‌دهند.

آپارتمان در تهرانپارس

مراکز خرید تهرانپارس

  • مجتمع تجاری سپید
  • مجتمع تجاری و اداری پارسیان
  • مجتمع چندمنظوره یاس شرق
  • مجتمع تجاری شاپرک
  • مجتمع تجاری نارسیس

مراکز تفریحی

بهره‌مندی منطقه تهرانپارس از بوستان ها و مراکز فرهنگی متعدد از ویژگی های آن است. بوستان‌های نخل (سمرقندی)، اطلس، گلبرگ، گل‌واژه، عادل، رز و … از فضاهای سبزی است که می‌توانید اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید. فرهنگسرای اشراق، موزه گرافیک و رستم‌باغ از مراکز تفریحی دیگر این منطقه است. پارک های جنگلی یاس فاطمی، لویزان و سرخه‌حصار و پارک پلیس نیز بر دیدنی‌های این محدوده می افزاید.

خرید آپارتمان در تهرانپارس

هرچند بافت غالب محله تهرانپارس تازه‌ساز است و از این نظر تفاوتی بین واحدهای مسکونی تهرانپارس غربی و شرقی وجود ندارد؛ اما باید توجه داشت که تهرانپارس غربی بیشترچهره اداری و تجاری و تهرانپارس شرقی چهره مسکونی دارد. البته این به آن معنا نیست که بافت مسکونی در تهرانپارس غربی کم است؛ ضمن آنکه شهرک‌هایی نظیر امید، پارس، فرهنگیان در این محدوده قرار دارند. تراکم خانه‌های مدرن و گران‌قیمت نیز در تهران‌پارس غربی نسبت به تهران‌پارس شرقی بیشتر است. به طور کلی، از آنجاکه این محله از محدوده‌های گران‌قیمت پایتخت به شمار می‌رود، برای رهن و اجاره یا خرید خانه در تهرانپارس نیازمند بودجه بالایی هستید. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در تهرانپارس و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
بلوار فردوس محله‌ای در غرب تهران است که به خاطر برخورداری از امکانات متنوع نظیر رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه و همچنین بافت نوساز محبوبیت بالایی نزد خریداران خانه دارد.
خرید آپارتمان در بلوار فردوس

بلوار فردوس از محله‌های غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار تا پیش از افتتاح بزرگراه ستاری محله‌ای یکپارچه بود و بعد از احداث بزرگراه به دو قسمت بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم‌بندی شد. به طور کلی دسترسی این بلوار به امکانات متنوع و همچنین برخورداری از بافت نوساز، این محله را به یکی از محدوده‌های پرتقاضا برای سکونت در تهران تبدیل کرده است. ناگفته نماند دو قسمت غرب و شرق این بلوار از نظر حجم ترافیک، تعداد فروشگاه و رستوران، جمعیت و میزان دسترسی تفاوت‌هایی دارند. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به سراغ بلوار فردوس رفته است. پیش از اقدام برای رهن و اجاره یا خرید آپارتمان در بلوار فردوس با ما همراه باشید.

بلوار فردوس غرب

بلوار فردوس غرب از شمال با بزرگراه علامه جعفری، از جنوب با بزرگراه تهران-کرج، از شرق با بزرگراه شهید ستاری و از غرب با بزرگراه شهید باکری همسایه است. بلوار فردوس غرب در مقایسه با محله بلوار فردوس شرق محله آرام‌تری است و ترافیک کمتری دارد.

بلوار فردوس شرق

بلوار فردوس شرق از شمال با بلوار آیت‌الله کاشانی­­، از جنوب با بزرگراه تهران-کرج، از غرب با بزرگراه شهید ستاری و از شرق با بزرگراه جناح همسایه است. شهرت این محله را می‌توان در دسترسی آسان آن به وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید دید.

محله‌های صادقیه و ابوذر و شهرک‌های اکباتان و پرواز همسایه‌های محله فردوس هستند.

بلوار فردوس در گذشته

محله بلوار فردوس مانند دیگر محله‌های غرب تهران مثلا جنت آباد در گذشته شامل باغ‌ها و اراضی کشاورزی بوده است که رفته رفته با گسترش تهران این اراضی جای خود را به ساختمان‌ها داده‌اند. هرچند دهه‌های ۴۰ و ۵۰ را می‌توان آغاز شکل‌گیری و توسعه محله فردوس دانست؛ اما احداث بزرگراه شهید ستاری در سرعت پیدا کردن توسعه و رشد این محله نقش زیادی داشته است.

دسترسی به بلوار فردوس

بلوار فردوس از اولین محله‌های تهران است که با احداث ایستگاه متروی صادقیه دسترسی به آن آسان شد. ایستگاه‌های ارم سبز(اکباتان) و طرشت نیز جزو امکانات بلوار فردوس محسوب شده و با تاکسی‌های مستقر در اطراف این ایستگاه‌ها در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توانید خود را به این محله برسانید. این سه ایستگاه به بلوار فردوس شرق نزدیکتر است. خطوط اتوبوس شهران_ پایانه ارم سبز، پونک چهاردیواری- مترو ارم سبز نیز بخش دیگری از حمل و نقل عمومی در این محله را پوشش می‌دهند. دسترسی به بلوار فردوس غرب با اتومبیل شخصی با توجه به دسترسی مطلوب آن به بزرگراه‌ها، بسیار راحت است.

مراکز خرید

محله فردوس از مراکز خرید و مجتمع های تجاری برخوردار است. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های زیادی هم برای رفاه اهالی منطقه ایجاد شده‌است از مراکز خرید فعال در این محله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هایپر استار ارم
  • مجتمع تجاری_اداری آیریک سنتر
  • مجتمع تجاری تفریحی کوروش
  • پاساژ آبگینه
  • مرکز خرید ارمغان

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

قیمت خرید خانه در محله بلوار فردوس بسته به ویژگی‌ها و شاخصه‌های ملک، متفاوت خواهد بود. نکته مثبت بلوار فردوس در مقایسه با دیگر محله‌های تهران این است که در این محله با تنوع و تعدد ساختمان‌ها و متراژهای مختلف روبه‌رو خواهید بود و مشکلی برای انتخاب وجود ندارد. هرچند قیمت خانه و آپارتمان در محله فردوس کمتر از محله های واقع در منطقه یک تهران است، اما برای خرید آپارتمان در محله بلوار فردوس نیازمند بودجه نسبتا بالایی هستید. ضمن آنکه، دسترسی بلوار فردوس و امکانات آن سبب شده تقاضا برای خرید مصرفی و سرمایه‌گذاری ملکی در این منطقه بالا و قیمت این محله از محله‌های مجاور آن بیشتر باشد. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در بلوار فردوس و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
بانک مرکزی طی گزارشی توزیع فراوانی تعداد معاملات مسکن در شهر تهران را بر حسب زیربنای واحد مسکونی و ارزش هر واحد ارائه کرده است.
قیمت خرید آپارتمان در تهران

گزارش بانک مرکزی از قیمت خرید و فروش آپارتمان در تهران در دی ماه امسال می‌گوید واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۹۰۰ میلیون تومان سهم ۴۸.۵ درصدی را در معاملات مسکن ۲۲ منطقه شهر تهران داشته‌اند. به‌علاوه، توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت هر متر مربع زیربنا در ماه مذکور حاکی از آن است که واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۹ تا ۱۰.۵ میلیون تومان به ازای هر متر مربع، با سهم  ۱۱.۶ درصد، بیشترین تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مجله دلتا دامنه قیمتی ۱۰.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و همچنین ۷.۵ تا ۹ میلیون تومان به ترتیب با سهم ۱۰.۸ و ۱۰.۳ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در ماه مورد اشاره توزیع حجم معاملات به گونه‌ای بوده که ۵۷.۹ درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی شهر تهران (۱۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان) معامله شده‌اند.

توزیع فراوانی تعداد معاملات برحسب سطح زیربنا

توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب سطح زیربنا در دی ماه ۹۸ نشان می‌دهد؛ واحدهای مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع با سهم ۱۵.۲ درصدی، بیشترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهای دارای زیربنای “۵۰ تا ۶۰” و” ۷۰ تا ۸۰” متر مربع نیز به ترتیب با سهم‌های ۱۴.۵ و ۱۲.۶ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در مجموع در این ماه، واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع، ۵۵.۹ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند.

توزیع فراوانی تعداد معاملات برحسب ارزش هر واحد

در دی ماه امسال توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت خرید هر واحد آپارتمان در تهران، حاکی از آن است که در میان دامنه‌های قیمتی مورد بررسی، واحدهای مسکونی با ارزش ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان با اختصاص سهم ۱۳ درصد، بیشترین سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهای دارای ارزش ۴۵۰ تا ۶۰۰ و ۶۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان نیز به ترتیب با اختصاص سهم‌های ۱۲.۱ و ۱۰.۸ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در مجموع در این ماه، حدود ۴۸.۵ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۹ میلیارد ریال (۹۰۰ میلیون تومان) اختصاص داشته است.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
داده‌های آماری وزارت راه و شهرسازی و اطلاعات تکمیلی بانک مرکزی نشان می‌دهد تا پایان دی ماه امسال، بیشترین رشد قیمت در 22 منطقه شهر تهران، مربوط به مناطق 18 تا 20 بوده است.
بهترین مناطق تهران برای خرید خانه

با توجه به اینکه تورم سالانه در ایران ۴۰ درصد اعلام شده است، سرمایه‌گذاری در بازار یا منطقه‌ای بهینه خواهد بود که همین مقدار رشد قیمت را نیز داشته باشد. با این حال، سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند بازار‌ها از قدرت نقدشوندگی بهتری هم برخوردار باشند و پس از خرید، تقاضایی برای فروش آن هم وجود داشته باشد. داده‌های آماری وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد در ۱۰‌ ماه امسال بیشترین رشد قیمت در میان ۲۲ منطقه شهر تهران مربوط به مناطق ۱۸ تا ۲۰ تهران بوده است و این مناطق از دید متقاضیان، بهترین مناطق تهران برای خرید خانه و کسب سود بوده‌اند.

به‌گزارش مجله دلتا این اطلاعات نشان می‌دهد قیمت هر واحد آپارتمان در منطقه ۲۰ تهران تا پایان دی‌ماه امسال به‌طور میانگین ۶۰.۶ درصد افزایش یافته و از ۴ میلیون‌ و ۴۷۰ هزار تومان به ۷میلیون‌ و ۱۸۲هزار تومان در پایان دی ماه رسیده؛ این بالاترین میزان رشد در کل تهران است. با این حال باید دقت کرد که جمع کل معاملات انجام شده در منطقه ۲۰ تهران نسبت به سایر مناطق به‌ مراتب کمتر بوده و این منطقه از این نظر، رتبه ۱۶ را در بین دیگر مناطق تهران دارد، زیرا تعداد کل معاملات انجام شده در این منطقه ۱۸۵ معامله بوده که این مقدار به‌مراتب کمتر از معاملاتی است که در منطقه ۵ تهران انجام می‌شود.

پس از منطقه ۲۰، بیشترین رشد قیمت مسکن در ۱۰‌ ماه امسال به منطقه ۱۹ مربوط است. قیمت هر واحد آپارتمان در این منطقه به‌طور میانگین ۴۰.۲ درصد رشد کرده و از ۵ میلیون ‌و ۷۱۲ هزار تومان به ۸ میلیون تومان رسیده؛ با این حال تعداد معاملات انجام شده در این منطقه کمترین میزان در کل مناطق تهران را داشته است.

بعد از مناطق ۲۰ و ۱۹ رتبه سوم بیشترین رشد قیمت مربوط به منطقه ۱۸ است که طی آن میانگین قیمت تا پایان اولین ماه زمستان، ۳۷.۴ درصد رشد کرده و از ۴ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان به ۶ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان رسیده است. مجموع کل معاملات انجام شده در این منطقه نیز به نسبت سایر مناطق کمتر است؛ به‌طوری که جمع کل معاملاتی که در دی ماه در این منطقه انجام شده ۱۸۲ معامله بوده که از این نظر این منطقه در رتبه ۱۷ قرار گرفته است.

اما شاید از بهترین مناطق تهران برای خرید خانه منطقه ۱۰ باشد؛ زیرا هم حجم معاملاتی که در این بازار انجام می‌شود به نسبت مناطق ۱۸ تا ۲۰ بیشتر است و هم میزان رشد قیمت در این منطقه بالاتر از میانگین رشد قیمت مسکن است. آمار‌ها نشان می‌دهد قیمت هر متر آپارتمان در این منطقه به‌طور میانگین از ابتدای سال تاکنون ۳۴.۷ درصد رشد کرده و در عین حال فقط در دی‌ماه امسال ۷۲۰ معامله در این منطقه انجام شده و این منطقه از نظر رتبه نقدشوندگی در رتبه ۴ بازار مسکن قرار گرفته است.

بیشترین مقدار معاملات

آمارهای موجود از تعداد معاملات انجام شده در همه مناطق شهر تهران نشان می‌هد که بیشترین میزان معاملات مربوط به منطقه ۵ است؛ به‌طوری‌که فقط در دی ماه امسال جمعا ۱۶۶۱ معامله در این بازار انجام شده و این منطقه از نظر نقدشوندگی بالاترین رتبه را در سطح شهر تهران در اختیار دارد. بعد از منطقه ۵ با فاصله زیاد منطقه ۲ پرمعامله‌ترین منطقه از نظر معاملات ملکی است و در دی ماه امسال جمعا ۹۳۷ معامله در این منطقه انجام شده است. پس از منطقه ۲ مناطق ۴ تا ۱۰ و ۱۴ بیشترین میزان معاملات را در کل تهران در اختیار دارند و از نظر نقدشوندگی بهترین عملکرد را دارند.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
منیریه از محله‌های گران‌قیمت منطقه 11 شهرداری تهران است که در مرکز پایتخت قرار گرفته و بسیاری آنجا را با بورس لوازم ورزشی می‌شناسند.
خرید آپارتمان در منیریه

محله منیریه از محله‌های اصیل و مرکزی تهران است که در منطقه ۱۱ قرار دارد. بسیاری این محله را  بورس لوازم و تجهیزات ورزشی می‌شناسند و گذر بسیاری از ورزشکاران حداقل یک‌بار برای خرید ابزار ورزشی به این محله افتاده است. این محله از شمال به خیابان امام خمینی، از غرب به خیابان کارگر، از جنوب به خیابان معیری و ابوسعید و از شرق به خیابان وحدت اسلامی محدود شده است.  قیمت خرید خانه در منیریه براساس آمار آذرماه ۹۸ نزدیک به میانگین قیمت مسکن در منطقه ۱۱ بوده است، از این رو محله منیریه جزو مناطق گران این منطقه به شمار می‌رود. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به منیریه رفته است. با ما همراه باشید.

منیریه در گذشته

در زمان قاجار، محله‌ منیریه یکی از محله‌های اعیان‌نشین شهر تهران به شمار می‌رفته است. این محله شامل باغ‌ها و اراضی متعلق به منیرالسطنه همسر ناصرالدین شاه قاجار بوده و  خود او نیز در عمارتی در این محله ساکن بوده است. نام این محله از نام منیر السلطنه برگرفته شده است.

دسترسی به منیریه

محله منیریه تهران از شمال به خیابان شیخ هادی، از غرب به خیابان حر، از طرف جنوب به محله امیریه و از سمت شرق به محله سنگلج منتهی می‌شود. این محله از لحاظ دسترسی به وسایل حمل‌و نقل عمومی وضعیت نسبتا خوبی دارد. خط اتوبوسرانی میدان تجریش_راه آهن در این محله ایستگاه دارد. علاوه بر ایستگاه مترو منیریه واقع در خط قائم_آزادگان، دو ایستگاه متروی حسن آباد و دانشگاه امام علی در این محدوده قرار گرفته‌ است. ضمن اینکه از دو خیابان کارگر جنوبی و خیابان ولیعصر دسترسی مناسبی به محله منیریه وجود دارد. خیابان های امام خمینی، وحدت اسلامی و حسن‌آباد از خیابان‌های مهم محله منیریه است که دسترسی مناسبی را به محله‌های اطراف فراهم می‌کند.

دیگر خیابان‌های مهم منیریه:

  • خیابان ابوسعید
  • خیابان معیری
  • خیابان اسدی منش
  • خیابان کرمانی
  • خیابان شعاع

محله منیریه

مراکز تجاری و تفریحی

همان‌طور که گفته شد خیابان منیریه بورس لوازم ورزشی در تهران محسوب می شود . بسیاری از برندهای ورزشی مطرح در این منطقه نمایندگی دارند و چندین مرکز خرید از جمله کاوه، تابان، حکمت ایرانیان و … در این محله به فروش لوازم ورزشی می‌پردازند. علاوه بر خیابان منیریه، خیابان‌ها و فرعی‌های اطراف آن مملو از بوتیک‌ها و مغازه‌های عرضه پوشاک مردانه و زنانه است.

فرهنگسرای ابوسعید در نزدیکی میدان منیریه از مراکز فرهنگی محله منیریه است. مجتمع تفریحی تجاری چارسو که در خیابان جمهوری قرار دارد، به این محله نزدیک است و علاقه‌مندان می‌توانند از سینمای آن استفاده کنند.

خرید خانه در منیریه

بافت فرسوده در این محله زیاد به چشم می‌خورد؛ اما از آنجا که در سال‌های اخیر روند ساخت و ساز آپارتمان در این محله سیر صعودی داشته، علاوه بر خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار، آپارتمان‌های نوساز و مجتمع‌های مسکونی را در منیریه خواهید دید. در حالی‌که میانگین قیمت خانه در آذر ماه سال ۹۸ در منطقه یازده تهران ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده، در محله منیریه قیمت هر مترمربع خانه به طور میانگین ۸ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان برآورد شده است. با بررسی این محله با سایر محلات منطقه یازده، این محله جزء یکی از محله‌های گران قیمت منطقه ۱۱ محسوب می‌شود. با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در منیریه ایـــنجــــا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
محله کامرانیه از محله‌های قدیمی و البته مدرن شهر تهران است که امکانات قابل‌توجه آن، این محله را در بین متقاضیان خرید خانه در شمال تهران محبوب کرده است.
خرید آپارتمان در کامرانیه

کامرانیه از محله‌های گران‌قیمت شمال تهران است که در ۳ کیلومتری شرق تجریش قرار دارد. این محله که خیابانی به همین نام را در دل خود جای داده است، از شمال با خیابان نیاوران، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با فرمانیه و حصاربوعلی و از غرب با چیذر و دزاشیب همسایه است. بافت غالب محله کامرانیه نوساز و صد البته لوکس است، اما از آنجا که کامرانیه مانند دیگر توابع شمیرانات در گذشته بافتی روستایی داشته است، در کوچه‌ها و خیابان‌های این محله هنوز آثاری از بافت سنتی دیده می‌شود. به دلیل قرار گرفتن این منطقه در دامنه ارتفاعات شمالی تهران، اولین مزیت خرید آپارتمان در کامرانیه برخورداری از آب‌وهوای تازه است. مجله دلتا در محله‌گردی خود این بار به سراغ محله کامرانیه رفته است. با ما همراه باشید.

کامرانیه در گذشته

در معرفی کوتاهی از کامرانیه گفته می‌شود که اراضی این محله در گذشته جزو مایملک کامران‌میرزا، فرزند سوم ناصرالدین‌شاه قاجار بوده‌ است و نام کامرانیه نیز از نام او گرفته شده‌ است. جالب است بدانید که نخستین خط تلفن شهر تهران در کامرانیه نصب شد و ناصرالدین شاه با دارالحکومه تهران صحبت کرد.

دسترسی به کامرانیه

 اگر با خودروی شخصی قصد تردد در کامرانیه را دارید، این دسترسی برای شما از طریق بزرگراه طبقاتی صدر آسان خواهد بود؛ ضمن آنکه محله کامرانیه محدودیت ترافیکی ندارد. راه‌اندازی خط ۳ متروی تهران، رفت و آمد به این محله را بیشتر از گذشته آسان کرده است. دو ایستگاه متروی نوبنیاد و شهید باهنر در این خط شما را به این محله خواهد رساند.

از خطوط اتوبوسرانی فعال در این محله نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مبدا پایانه لاله، مقصد پایانه شهید افشار
  • مبدا شهرک صدف، مقصد بلوار صبا
  • مبدا میدان ازگل، مقصد پایانه تجریش
  • مبدا شهرک قائم، مقصد پایانه تجریش

در صورت نیاز به سوخت می‌توانید به جایگاه‌های شماره ۱۳۴ صاحبقرانیه، شماره ۲۷ پاسداران، شماره ۲۸ نیاوران و پمپ بنزین اسدی مراجعه کنید.

محله کامرانیه

مراکز خرید

دسترسی آسان ساکنان کامرانیه به مراکز خرید، یکی از مزایای خرید آپارتمان در این محله است. از مراکز خرید شاخص کامرانیه می‌توان به مجتمع‌های اداری و تجاری زیر اشاره کرد که البته سطح قیمت در آن‌ها نسبتا بالا است.

  • مرکز خرید کوه نور
  • مجتمع تجاری دریای نور
  • مجتمع تجاری اداری روما سنتر
  • مجتمع تجاری اداری شووان
  • مجتمع بام سنتر کامرانیه

مراکز تفریحی

بوستان امام علی، از قدیمی‌ترین بوستان های این محله، در سال ۱۳۸۳ احداث شده است. علاوه بر آن، پارک نیاوران و پارک جمشیدیه نیز که در نزدیکی این محله واقع شده‌اند، می‌توانند از گزینه‌های سپری کردن اوقات فراغت در این محله باشند.

مکان‌های شاخص کامرانیه

  • سفارت ونزوئلا
  • سفارت لیبی
  • سفارت ایرلند
  • سفارت اسلوونی
  • اقامتگاه سفیر جمهوری چک
  • سازمان همکاری اقتصادی
  • بیمارستان دامپزشکی تهران

خرید آپارتمان در کامرانیه

کامرانیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود؛ به شمال چهارراه کامرانیه (تقاطع بلوار اندرزگو، خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه) کامرانیه شمالی و به جنوب این چهارراه، کامرانیه جنوبی می‌گویند. بافت غالب خیابان کامرانیه شمالی تجاری و اداری است و برج‌ها و ساختمان‌های مرتفع بسیاری در این محدوده قرار دارند. با نزدیک شدن به قسمت جنوبی محله و حد فاصل خیابان کامرانیه و دیباجی جنوبی، از بافت تجاری کاسته شده و محله چهره‌ای مسکونی به خود می‌گیرد. همانطور که گفته شد محله کامرانیه از محله‌های مرفه‌نشین کلانشهر تهران به شمار می‌رود، از این رو قیمت خرید ملک در کامرانیه بالا است. خیابان های کامرانیه شمالی، کامرانیه جنوبی، شیبانی، کاوه، ثروتی و … از خیابان‌های مهم و پرطرفدار کامرانیه برای سکونت و فعالیت‌های تجاری است. با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در کامرانیه ایـــنجــــا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
مالکان واحدهای لوکس در مناطق شمالی تهران در شرایطی که موفق به فروش ملک خود نشده‌اند، ترجیح می‌دهند واحدهای خود را به بازار اجاره عرضه کنند.
اجاره آپارتمان در شمال تهران
واسطه‌های ملکی معتقدند عدم تناسب میان عرضه و تقاضا در بازار اجاره آپارتمان در منطقه یک پایتخت، سبب شده است که بازار اجاره آپارتمان در شمال تهران از دو جنبه دچار سردرگمی شود.

 به گزارش مجله دلتا، بررسی آگهی‌های موجود در بازار اجاره آپارتمان مسکونی در منطقه یک و شمالی‌ترین محدوده تهران نشان می‌دهد عمده آگهی‌های موجود در این بازار هم اکنون از نوع غیرمصرفی و کاملا لوکس است. این در حالی است که عمده متقاضیان موجود در بازار اجاره در این فصل، در جست‌وجوی آپارتمان‌های مصرفی با مساحت ۸۰ تا ۱۲۰ مترمربع هستند. این تنها مشکل بازار اجاره‌بهای مسکونی در منطقه یک نیست؛ مشکل دیگری که واسطه‌های ملکی آن را شناسایی کرده‌اند، این است که متقاضیان اجاره آپارتمان‌های لوکس عمدتا خواهان اجاره بلندمدت این آپارتمان‌ها هستند، در حالی که موجران تمایلی به اجاره برای مدت بیشتر از یک سال نشان نمی‌دهند. نامشخص بودن سرنوشت قیمت مسکن سبب شده موجران نیز درباره آینده نرخ اجاره‌ که از قیمت مسکن تاثیر می گیرد ، دچار ابهام شوند.

هر چند به اعتقاد کارشناسان، اجاره‌بها در اغلب مناطق شهر تهران اکنون در سقف مورد انتظار است و جز نوسان جزئی، انتظاری برای رشد قابل توجه بهای رهن و اجاره در ماه‌های پیش رو وجود ندارد، اما با این حال موجران املاک لوکس نگران هستند که با انعقاد قرارداد دو ساله، متضرر شوند. واسطه‌های ملکی معتقدند انعقاد قراردادهای بیش از یکسال اگرچه در اغلب نقاط بازار اجاره متداول نیست، اما در گروه املاک لوکس، چنین امری از سال‌های گذشته نیز متداول بوده و بنا به تقاضای مستاجر، موجران با این پدیده راه می‌آمدند. اما در هفته‌های اخیر این تقاضای مستاجران با پاسخ منفی موجران روبه‌رو می‌‌شود. مالکان آپارتمان‌های لوکس نیز عمدتا از بنیه مالی خوبی برخوردارند و اصراری به اجاره آپارتمان خود به هر قیمت ممکن ندارند و حاضرند ماه‌ها صبر کنند تا بتوانند با شرایط مطلوب خود، قرارداد اجاره را منعقد کنند. در جدول زیر قیمت اجاره آپارتمان در شمال تهران ارائه شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دلتا اولین وب‌سایت ملکی کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید.

قیمت آپارتمان شمال تهران



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
بانک مرکزی آمار خرید و فروش مسکن در دی ماه 98 را منتشر کرده است. در این گزارش گران ترین و ارزان ترین مناطق پایتخت بررسی شده است.
آمار خرید و فروش مسکن

آمار خرید و فروش مسکن در دی ماه ۹۸ نشان می‌دهد که در این ماه گران‌ترین خانه‌های پایتخت در منطقه یک با میانگین قیمت هر مترمربع ۳۰ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان معامله شده است. منطقه ۱۸ نیز با میانگین ۶ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان در هر مترمربع ارزان‌ترین منطقه پایتخت بوده است.

به گزارش مجله دلتا بانک مرکزی اخیرا گزارشی از وضعیت بازار معاملات مسکن در شهر تهران در دی ماه ۹۸ منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در شهر تهران به ۱۳ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان رسیده است که این قیمت به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود. مقایسه قیمت هر مترمربع مسکن در دی ماه امسال با ماه گذشته و مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که قیمت به ترتیب با رشد ۲.۱ درصدی و ۴۰.۹ درصدی روبه‌رو شده است.

معامله بیش از ۱۰.۶ هزار مسکن

جهش چشمگیر قیمت مسکن در دی ماه امسال نه فقط افت معاملات را در پی نداشته ، بلکه در اولین ماه زمستان معاملات، رشد دوباره‌ای را تجربه کرده است. تعداد معاملات در دی ماه امسال با رشد ۱۲.۱ درصدی در مقایسه با ماه گذشته به ۱۰ هزار و ۶۸۷ مورد افزایش یافته است. این میزان معامله مسکن در دی ماه باعث شد تا اولین ماه زمستان به لحاظ تعداد معاملات مسکن در سال ۹۸ در رتبه دوم قرار بگیرد. همچنین تعداد معاملات مسکن در دی ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.

گران ترین خانه های معامله شده مربوط به کدام منطقه پایتخت بوده است؟

گران‌ترین خانه‌های معامله شده پایتخت در دی ماه امسال مربوط به منطقه یک بوده و در این منطقه میانگین قیمت هر مترمربع مسکن معامله‌شده ۳۰ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان گزارش شده است. عنوان ارزان‌ترین منطقه پایتخت نیز به منطقه ۱۸ با متری ۶ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان اختصاص یافته است.

آمار خرید و فروش مسکن همچنین نشان می‌دهد بیشترین میزان معاملات مربوط به منطقه ۵ تهران با هزار و ۷۳۹ مورد معامله بوده و کمترین میزان معاملات مسکن هم به منطقه ۱۹ با ۸۱ مورد معامله اختصاص داشته است.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
کارشناسان معتقدند در شرایطی که حوزه‌هایی مانند طلا و ارز سوددهی چندانی ندارد، بازار مسکن می‌تواند جذاب‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاری باشد.
بهترین سرمایه گذاری

عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان تهران گفت: در شرایطی که بازار ارز و سکه توسط تیم اقتصادی دولت کنترل می‌شود و بورس نیز بازده چندانی ندارد؛ سرمایه گذاری در بخش مسکن به منظور حفظ سرمایه می تواند بهترین سرمایه گذاری در ایران باشد.

به گزارش مجله دلتا حسن محتشم اظهار کرد: به هر حال نقدینگی بازارها سمت و سویی پیدا می‌کند و نمی‌تواند ایستا باشد. باتوجه به شرایطی که بازارهای موازی با آن روبه‌رو است، سرمایه‌ها آهسته به سمت بازار مسکن سرازیر می‌شود و طبیعی است که افزایش معاملات و تغییر قیمت‌ها را در پی داشته باشد.

این کارشناس بازار مسکن با اشاره به افزایش ۶.۸ و ۳ درصدی قیمت مسکن شهر تهران طی دو ماه اخیر گفت: تغییر قیمت، غیرمنتظره نبود؛ چرا که اوایل امسال قیمت حدود ۱۲۰ درصد افزایش داشت و بعد بازار ملک عقب‌نشینی کرد. اما اکنون با نزدیک شدن به شب عید مانند همیشه، معاملات افزایش می یابد.

محتشم خاطرنشان کرد: بازار مسکن معمولا از نیمه دوم بهمن ماه راه می‌افتاد ولی امسال دو ماه زودتر رونق گرفت. با توجه به محدودیت سایر بازارها، بخش مسکن بیشتر خود را نشان می‌دهد. از تیرماه امسال تاکنون قیمت مسکن در تهران ۵۰۰ هزار تومان در هر متر مربع افزایش داشته که عدد قابل توجهی است.

وی با بیان این‌که متقاضیان واقعی در این شرایط روز به روز توان خود را از دست می‌دهند، گفت: دولت باید برای احداث واحدهای کوچک اقدام کند. افزایش وام هم کفایت نمی‌کند؛ زیرا آن‌قدر قیمت‌ها بالا رفته است که افزایش وام پاسخگو نیست. می‌بینیم که در تهران خیلی از افراد به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره مسکن مهاجرت می‌کنند؛ چرا که در شرایط رکود تورمی، هرچه کار کنند درآمدها هدر می‌رود.

این عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان درباره پیش‌بینی از قیمت مسکن در سال آینده افزود: به نظر می‌آید بازار مسکن رشد ملایم قیمت را تجربه کند. در دو ماه باقی مانده تا پایان سال ، تعداد معاملات بیشتر شده و به تبع آن، قیمت‌ها احتمالا اندکی بالا می‌رود. به هر حال مجموعه‌ای از عوامل همچون مصالح ساختمانی، زمین و خدمات، قیمت مسکن را تشکیل می‌دهد. امسال سرعت رشد قیمت مسکن نسبت به سال قبل کاهش داشته و رشد سال آینده هم به همین منوال خواهد بود.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
با وجود کاهش خانه‌های خالی در تهران از 500 هزار واحد در سال 95 به کمتر از آن در سال 98، باز هم میزان عرضه مسکن تقریبا ۱۰ برابر معاملات قطعی است.
افزایش قیمت آپارتمان در سال 99

با نزدیک شدن به پایان سال ۹۸ و شروع سال جدید بسیاری از خریداران مسکن این دغدغه را دارند که با افزایش قیمت آپارتمان در سال ۹۹ مواجه خواهند شد یا خیر.

به گزارش مجله دلتا طبق آمار سال ۹۵ حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران خالی بوده و بنا به گفته محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، اگر آمار تازه‌ای گرفته شود احتمالا واحدهای خالی کمتر نیز شده است. با این حال نگاهی به آگهی‌های فروش مسکن و آگهی‌های موجود در دفاتر املاک نشان می‌دهد که عرضه مسکن تقریبا ۱۰ برابر معاملات قطعی است. بیشترین تعداد آپارتمان‌های خالی در شمال و شمال غرب تهران قرار دارند که در گروه متراژی ۸۰ متر مربع به بالا جای گرفته‌اند و متقاضیان واقعی توان خرید آن‌ها را ندارند. از طرف دیگر، تعداد واحدهای مسکونی در پروانه‌های ساختمانی امسال در مقایسه با سال گذشته کاهش ۱۱ درصدی داشته است.

کارشناسان در تشریح آینده بازار مسکن با وجود عرضه‌ واحد های مسکونی که متقاضی کمی دارند در کنار کاهش صدور پروانه‌های ساخت‌و‌ساز، می‌گویند: هرچند تعداد واحدهای مسکونی در پروانه‌های ساختمانی امسال به حدود ۴۳ هزار واحد می‌رسد، اما اگر این عدد را با تعداد معاملاتی که در مقایسه با سال گذشته افت ۴۳ درصدی داشته مقایسه کنیم، می‌بینیم که اوضاع ساخت و ساز چندان هم بد نیست.

منتظر گرانی مسکن باشیم؟

در گزارش اخیر وزارت راه و شهرسازی از وضعیت بازار مسکن در دی‌ماه امسال، میانگین قیمت مسکن در تهران ۱۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان در هر متر مربع  اعلام شد که در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است. رشد قیمت‌ها در حالی روی داده  که خرید و فروش مسکن در دی‌ماه بیش از ۱۰۰ درصد در مقایسه با ماه‌های گذشته افزایش پیدا کرده است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور که در برخی موارد از اصول رایج در دنیا تبعیت نمی‌کند، به قطعیت نمی‌توان احتمال رشد قیمت‌ها را رد کرد؛ اما با توجه به شرایط موجود می‌توان گفت که چشم‌انداز بازار مسکن در مقایسه با سال گذشته آرام‌تر خواهد بود.

از دیگر دلایل رد شدن فرضیه جهش قیمت مسکن در آینده و افزایش قیمت آپارتمان در سال ۹۹ به ظرفیت بازار مربوط می‌شود. قیمت مسکن از فروردین ۹۶ تاکنون ۲۲۰ درصد رشد داشته در حالی که توان متقاضیان تا ۳۰ درصد بالا رفته است. به‌عبارتی، قدرت خرید متقاضیان مصرفی در کوتاه‌مدت به این قیمت‌ها نمی‌رسد؛ بنابراین بازار مسکن باید شاهد ثبات قیمت در ۱۰ تا ۱۲ فصل آینده باشد؛ زیرا بازاری که خریدار نداشته باشد فقط می‌تواند با توجه به رشد بازارهای موازی دچار افزایش قیمت اسمی شود. تا زمانی که قیمت‌ها به کف نرسد و با توان متقاضیان در حالت تعادل قرار نگیرد نمی‌توان ظرفیت رشد قیمت برای بخش مسکن متصور شد.

پیشنهاد مطالعه: “نوسان های بازار مسکن متاثر از اخبار هیجانی”



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
پونک به معنای کوچه‌های پونه از محله‌های پرطرفدار منطقه 5 پایتخت برای سکونت است.
خرید آپارتمان در پونک

محله پونک از محله‌های شمال غرب تهران است که بخش اعظم آن در منطقه ۵ و بخش کوچکی از آن در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد. آب و هوای مناسب پونک به همراه پارک‌ها و فضاهای سبز، بافت نوساز و مقاوم‌ و دسترسی آسان آن به وسایل حمل‌ونقل عمومی، بازار مسکن این محدوده را همیشه پررونق نگه داشته و خرید آپارتمان در پونک را در اولویت بسیاری از افراد قرار داده است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به پونک رفته است. با ما همراه باشید.

پونک از غرب با جنت‌آباد و بزرگراه شهید ستاری و از شرق با دره پونک و شهرک غرب که در انتها به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی می‌رسد، همسایه است. همچنین این محله از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ فیض و بزرگراه شهید همت، منتهی می‌شود. خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری از همسایگان شمال غربی پونک هستند.

پونک در گذشته

ساختار شهری و جدید پونک که در گذشته یک روستا با توتستان‌هایی وسیع در خارج از تهران بوده، از نیمه‌های دوره پهلوی دوم شکل گرفت. توسعه شهری در آن زمان بسیاری از روستاهای خوش و آب و هوای شمال تهران مانند پونک را جزیی از بافت تهران کرد. در چهل سال گذشته نیز با ساخت و ساز گسترده‌ای که در پونک انجام شده، ساختمان‌ها و برج های مرتفع زیادی در این محله متولد شده‌اند.

مراکز تفریحی و تجاری

پارک نهج‌البلاغه در بخشی از پونک قرار دارد. این پارک با برخورداری از امکاناتی مانند مسجد، پارکینگ ۷۵۰ واحدی، ۴۰ سرویس بهداشتی، فضاهای جانبی برای استراحت خانواده‌ها و سه مجموعه بازی برای کودکان میزبان گردشگران است. علاقه‌مندان پرواز نیز می‌توانند در سایت پرواز پاراگلایدر در محدوده محله پونک در انتهای غربی خیابان سیمون بولیوار آموزش ببینند و پرواز را تجربه کنند. پارک فراز در حاشیه بزرگراه ستاری در محدوده محله پونک واقع است و از نظر محوطه‌سازی و نورپردازی چیزی از پارک نهج‌البلاغه کم ندارد. پاساژ تیراژه که سرزمین عجایب تیراژه یک در آن واقع‌شده، مکان بسیار مفرحی برای کودکان و بزرگ‌سالان است. همچنین پردیس سینمایی زندگی با ۵ سالن در این محله به رشد فرهنگی و تفریحی این منطقه کمک کرده است.

پارک نهج البلاغه پونک

دسترسی به پونک

خوشبختانه محله پونک محدودیت ترافیکی ندارد و با وجود خیابان‌هایی مانند اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار، چهاردیواری، میرزابابایی، سردار جنگل، بلوار عدل و شهید مخبری دسترسی به بزرگراه‌های همت، هاشمی رفسنجانی و حکیم آسان بوده و مشکلی برای تردد با خودروی شخصی نخواهید داشت. در این محله دسترسی به اتوبوس و تاکسی آسان بوده و با استفاده از خط اتوبوس تندرو می توانید در امتداد بلوار اشرفی اصفهانی تردد داشته باشید. ایستگاه‌های تاکسی در نزدیکی میدان پونک حمل و نقل این منطقه را پوشش می‌دهد. محله پونک مترو ندارد، اما به ایستگاه مترو صادقیه نزدیک است.

اجاره آپارتمان در پونک

در میان محله‌های مختلف تهران، بازار رهن و اجاره آپارتمان در پونک همیشه رونق خود را داشته است و دلیل آن هم وجود واحدهایی با متراژ ۷۰ تا ۱۵۰ مترمربع نیز در این محله است. خانه‌های کمتر از ۱۰۰ مترمربع در این محله طرفداران بسیاری به‌ویژه در بین زوج‌های جوان دارد. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در میرداماد ایـــنجــــا کلیک کنید
 

خرید آپارتمان در پونک

بافت غالب پونک مسکونی است و آن را می‌توان در دو دسته ویلایی و آپارتمانی جای داد. با نوسازی و ساخت‌‌وسازی که اکنون در این محله در حال انجام است طبیعی است که تعداد خانه‌های ویلایی از تعداد آپارتمان‌ها در این محله کمتر باشد. از آنجا که مساحت واحدهای ویلایی در پونک بیش از ۲۰۰ متر مربع است؛ پیدا کردن واحدهای مسکونی ویلایی با قیمت پایین در این محله دشوار است.

محله پونک در مقایسه با بسیاری از محله‌های تهران محله‌ای جوان است به همین دلیل، آپارتمان‌های بالای ۳۰ سال در این منطقه به ندرت یافت می‌شود.

هرچند خرید آپارتمان در پونک نیازمند بودجه متوسط رو به بالا است، اما در سال‌های اخیر ساخت آپارتمان‌های کم متراژ در این محله بالا رفته است؛ بنابراین اگر همچنان اصرار به خرید خانه در پونک دارید، می‌توانید شانس خود را روی این واحدها امتحان کنید. فراموش نکنید بلوار کمالی ،خیابان اشرفی اصفهانی، بلوار عدل، بلوار همیلا و خیابان زیتون از محدوده‌های خوب پونک برای زندگی محسوب می‌شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در پونک اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از شرایط خرید “خرید آپارتمان در جنت آباد” را مطالعه کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
با نزدیک شدن به پایان سال، بازار مسکن پایتخت شرایط بهتری را از لحاظ رونق تجربه می‌کند. در این میان مناطق 4 و 5 همچنان سرآمد مناطق پرتقاضا هستند.
آپارتمان در مناطق 4 و 5
هم‌اکنون دامنه قیمت پیشنهادی خرید و فروش آپارتمان در مناطق ۴ و ۵ ، دو منطقه شرقی و غربی تهران، نزد بنگاه‌های ملکی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است.

به گزارش مجله دلتا بیشترین معاملات ماهانه مسکن در طول سال‌های گذشته در مناطق ۴ و ۵ شهر تهران انجام شده و این دو منطقه همواره در زمره سه منطقه پرتقاضای بازار مسکن دسته‌بندی شده‌اند. در طول بیش از یک سال اخیر هم این مناطق همواره در رتبه یک و دوی مناطق پرمعامله قرار داشته و ابدا به رتبه سوم منتقل نشده‌اند. دامنه قیمت مسکن در این دو منطقه با یک اختلاف جزئی به یکدیگر نزدیک است؛ البته با لحاظ این موضوع که قیمت مسکن در منطقه ۵ (محدوده غربی تهران) قدری بیشتر از قیمت آن در منطقه ۴ است.

نگاهی به ذخیره موجود آگهی‌های فروش نزد بنگاه‌ها در این دو منطقه نشان می‌دهد هم‌اکنون قیمت پیشنهادی فروش عمده آپارتمان‌های عرضه شده در این بازار بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است که بر اساس امکانات، موقعیت قرارگیری و سن بنا، طیف متنوعی از آپارتمان‌ها را شامل می‌شود. البته قیمت‌های بالاتر از این طیف نیز به شکل محدود مشاهده می‌شود که عمدتا متعلق به آپارتمان‌های نوساز و اغلب کلیدنخورده در این مناطق است. برخی واسطه‌ها مدعی هستند که قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز افزایش یافته اما هنوز این موضوع تمام آگهی‌های گروه‌های دیگر را در بر نگرفته است و در نتیجه جست‌وجوگران مناطق مصرفی می‌توانند از میان آپارتمان‌های میان‌سال و قدیمی، واحدی را با قیمت مناسب و متناسب با بودجه خود پیدا کنند. در جدول زیر قیمت پیشنهادی آپارتمان در مناطق ۴ و ۵ ارائه شده است. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران، می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید.

قیمت آپارتمان در تهران



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
جشن ماهانه هلدینگ دلتا، شنبه پنجم بهمن‌ماه 98 برگزار و آژانس 5 به عنوان آژانس برتر دلتا در دی‌ماه 98 معرفی شد.
جشن ماهانه هلدینگ دلتا
جشن ماهانه هلدینگ دلتا با حضور محمد تقوی مدیر عامل،  روز شنبه پنجم بهمن‌ماه برگزار شد. در این مراسم، آژانس ۵ برترین آژانس دلتا در دی‌ماه ۹۸ معرفی شد و آژانس‌های ۲×۲ ، ۴۴ و ۸۵۰ به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

به گزارش مجله دلتا محمد تقوی در این مراسم با تشکر و قدردانی از مدیران، سرپرستان و مشاوران آژانس ۵ و دیگر زیرمجموعه‌های هلدینگ دلتا اظهار داشت: ما باور داریم که صداقت اولین اصل دلالی و واسطه‌گری است و دلال امین فروشنده و خریدار است. دلتا بر دو اصل صداقت و عدالت بنا شده و با این دو اصل اداره می‌شود.

این مراسم میزبان حسن دارایی‌زاده مدیریت آژانس آ.ب.آ بود که در سخنانی کوتاه اظهار داشت: شغل ما دلالی است. دلال یعنی دلیل آورنده و اگر کسی در این حرفه با صداقت رفتار کند به همه خواسته‌های خود می‌رسد.

هلدینگ دلتا آژانس 5

پارسا تقوی معاون معاملاتی گروه دلتا نیز در جمع اعضای هلدینگ دلتا به توانایی‌ها و ظرفیت‌های کارکنان این مجموعه اشاره کرده و افزود: ما باور داریم که می‌توانیم. امروز افتخار ما این است که در مجموعه دلتا بانوانی حضور دارند که مانند آقایان در این حرفه با قدرت و تلاش کار می‌کنند.

پوریا کهنسال مدیر معاملاتی آژانس ۵ دلتا و کارشناس ارشد حوزه مسکن هم با اشاره به تلاش دفتر مرکزی دلتا در عملکرد بهتر آژانس‌های زیرمجموعه گفت: به لطف هلدینگ دلتا، اکنون ۱۸۰۰ نفر در این هلدینگ به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند. دلتا برای اول بودن و در رتبه اول ماندن همیشه تلاش داشته و کوشش و جدیت کارکنان  دلتا در کنار یکدیگر این مجموعه را به برند اول کشور تبدیل کرده است.

برترین های جشن ماهانه هلدینگ دلتا در دی‌ماه ۹۸ به شرح زیر معرفی شدند.

مدیران معاملات:

یعقوب‌زاده، اول ؛ کهنسال، دوم؛ سیار، سوم؛ سیاوش، چهارم؛ موحد، پنجم؛ مهران، ششم

سرپرستان اول تا سوم دلتا:

نیکویی، اول؛ صدقی، دوم؛ خانم صوفی، سوم

مشاوران اول تا سوم دلتا:

کوین، اول؛ بشارت، دوم؛ سام، سوم

سرپرستان اول تا سوم آژانس دلتا ۵ :

نیکویی، اول؛ صدقی، دوم؛ خانم صوفی، سوم

مشاوران اول تا سوم آژانس دلتا ۵ :

کوین، اول؛ سام، دوم؛ خانم آسا، سوم



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
قیمت مسکن شهر تهران در دی‌ماه ۱۳۹۸ به میانگین ۱۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان در هر متر مربع رسیده است.
قیمت مسکن شهر تهران دی‌ ماه

جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی از قیمت مسکن تهران در دی‌ ماه امسال، نشان می‌دهد که میانگین قیمت مسکن در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است. بر اساس این گزارش، معاملات خرید مسکن پایتخت نیز در دی‌ماه امسال در مقایسه با ماه گذشته، ۱۲.۴ درصد افزایش یافت و تعداد آپارتمان‌های فروخته شده به مرز ۱۰ هزار واحد رسید؛ به طوری که می‌توان گفت بازار مسکن به طور مقطعی در حال خروج از رکود است.

به گزارش مجله دلتا، این افزایش ۳ درصدی در حالی اتفاق افتاده که ماه گذشته قیمت‌ها ۶.۸ درصد بالا رفته بود. به نظر می‌رسد با فرونشستن شوک حاصل از تغییر قیمت بنزین سرعت رشد ماهانه قیمت، گرفته شده و ۳.۸ درصد کمتر از ماه قبل بوده است.

همچنین تعداد معاملات مسکن شهر تهران در دی‌ماه ۹۸ بالغ بر ۱۰ هزار و ۸۶۲ فقره بوده که نسبت به ماه قبل ۱۲.۴ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵۸.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. ارزش ریالی مبایعه نامه‌های انجام شده در دی‌ماه امسال بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که از رشد ۱۴.۲ و ۱۱۱ درصدی به ترتیب نسبت به آذرماه امسال و ماه مشابه سال گذشته حکایت دارد.

افزایش ۱۲ درصدی ساخت و سازها

از سوی دیگر، گزارش‌ها از پروانه‌های ساختمانی صادره در آذرماه ۹۸ که گزارش آن در دی ماه ارائه شده حاکی از آن است که در آذرماه ۵۶۵۸ واحد مسکونی، پروانه ساخت گرفته‌اند که این رقم در مقایسه با آبان‌ماه امسال ۱۲.۲ درصد افزایش، اما در مقایسه با آذرماه سال گذشته ۱۰.۷ درصد کاهش یافته است.

گزارش تجمیعی از وضعیت بازار مسکن شهر تهران نشان می‌دهد که تا پایان دی‌ماه امسال،  ۶۱ هزار و ۱۰۹ فقره معامله به ثبت رسیده که ۴۳.۳ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته با کاهش مواجه شده است. میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی آپارتمانی در مدت مذکور نیز بالغ بر  ۱۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد ۷۰ درصدی را تجربه کرده است.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
شرکت عمران شهرهای جدید از افزایش سود وام بانکی از 4 به 18 درصد برای مالکانی که نسبت به تحویل واحد مسکن مهر اقدام نکرده‌اند، خبر داد.
تحویل واحد مسکن مهر

مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید از تهیه مصوبه‌ افزایش سود وام بانکی برای مالکانی که نسبت به تحویل واحد مسکن مهر خود اقدامی نکرده‌اند خبر داد. در صورت تصویب این مصوبه سود وام بانکی واحدهایی که مالکانشان از تحویل آن خودداری می‌کنند از ۴ به ۱۸ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش مجله دلتا نادر عربی با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۸۰ هزار واحد مسکن مهر برای تحویل به متقاضیان آماده شده است که این تعداد در شهرهای پردیس و پرند قرار دارند. کل واحدهای مسکن مهر مورد تعهد در سطح شهرهای جدید در حدود ۳۵۰ هزار واحد بوده که هم‌اکنون  ۳۳۵ هزار واحد  کامل شده است.

نادر عربی، درباره مشکلات واحدهای ناتمام مسکن مهر شهرهای حومه تهران تصریح کرد: در این شهرها، مسکن مهر به‌صورت انبوه‌ و عموما در زمین‌های بکر بدون امکانات و خدمات ساخته شده است. آماده‌سازی زمین روند ساخت واحدها را طولانی کرده و در این مدت قیمت‌ها نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به ۱۰ هزار واحد آماده واگذاری در شهر جدید پردیس، گفت: در بیشتر موارد مردم برای تحویل واحد مراجعه نکرده‌اند. تحویل کامل واحد به چند موضوع بستگی دارد. برای مثال در فاز ۱۱ پردیس واحدها با تمام امکانات و متناسب با قراردادی که با سازنده بسته شده است واگذار می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید افزود: واحدهای زون‌های چهار و پنج فاز ۱۱ پردیس با تمام امکانات و متناسب با قراردادی که با سازنده بسته شده، تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است. در عین حال در همین پروژه‌ها، دولت به ازای هر واحد در حدود صد میلیون تومان از منابع داخلی خود هزینه کرده است. ولی تلاش می‌شود تا زمانی که واحد سکونت‌پذیر نباشد تحویل داده نشود. در مواردی نیز حتما نیاز به سکونت متقاضی در واحد است تا تمام امکانات کامل شود. برای مثال در مورد انشعابات، شبکه آماده است و برای نصب کنتور، متقاضی حتما باید در واحد ساکن شود. البته ممکن است در برخی پروژه‌ها ایراداتی وجود داشته باشد اما در زمان تحویل، چک‌لیستی تهیه شده که با حضور متقاضی، سازنده و نماینده شرکت عمران شهر جدید، بررسی می‌شود و در صورت نقص سازنده موظف است تا شش‌ماه پس از تحویل این نقایص را برطرف کند. هم‌اکنون مصوبه‌ای را تهیه کرده‌ایم که در صورت تصویب، با این موارد برخورد می‌شود و سود وام بانکی واحدهایی که تحویل گرفته نمی‌شوند از ۴ به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
میرداماد یکی از محله‌های پررونق و زیبای تهران است که این ویژگی موقعیت‌های مناسبی را برای خرید آپارتمان در این محله به وجود آورده است.
خرید آپارتمان در میرداماد

محله میرداماد یا داوودیه از محله‌های پرتردد و در عین حال دنج در منطقه ۳ شهرداری تهران است. شهرت این محله به دلیل وجود بلوار میرداماد است که از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان ولیعصر می‌رسد. تقاطع بلوار میرداماد با دو بزرگراه مدرس و آفریقا (جردن) و میدان مادر موجب شده تا شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری این محله را برای استقرار خود انتخاب کنند. مناطق مسکونی شیک و آرامی نیز در فرعی‌های این محدوده وجود دارد که به دلیل دسترسی آسان به امکانات رفاهی و سیستم حمل‌ونقل عمومی از محبوبیت خاصی بین متقاضیان برخوردار است. پیش از خرید آپارتمان در میرداماد با مجله دلتا همراه باشید.

دسترسی به میرداماد

محله میرداماد از نظر دسترسی  به حمل‌ و نقل عمومی رتبه خوبی دریافت می‌کند. ایستگاه مترو میرداماد در مرکز بلوار میرداماد و ایستگاه مترو شریعتی در شرق این محله قرار دارد. ایستگاه‌های تاکسی مختلفی نیز از میدان ونک، چهارراه جهان کودک و شریعتی امکان دسترسی به این محله را بسیار آسان کرده‌ است. دسترسی به اتوبوس در این محله امکان‌پذیر بوده و خط اتوبوس تندرو در سمت غرب بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر شما را به این محدوده خواهد رساند. اگر با خودروی شخصی تردد می‌کنید از بزرگراه‌های همت، حقانی، مدرس ، صدر و نیایش به این محله دسترسی خواهید داشت.

مراکز تجاری و تفریحی

خرید خانه در میرداماد به دلیل برخورداری این محله از امکانات تفریحی متعدد، انتخاب منطقی خواهد بود. پارک اقاقیا، پارک طالقانی و پارک آب ‌و آتش از فضاهای سبز این محله و اطراف آن هستند. مجموعه‌های ورزشی رضایی مجد و قصر موج نیز از جمله مجموعه‌های تفریحی‌ ورزشی محله میرداماد به شمار می‌روند. از مراکز خرید میرداماد نیز می‌توان به مجتمع تجاری رز میرداماد اشاره کرد که برای خرید پوشاک و لوازم دیجیتالی انتخاب خوبی است. در مرکز خرید میرداماد نیز می‌توانید پوشاک و کیف و کفش با قیمت‌های متفاوت پیدا کنید.

خرید خانه در میرداماد

مراکز درمانی

  • بیمارستان کودکان مفید
  • بیمارستان تخصصی کودکان علی اصغر
  • بیمارستان هاشمی نژاد
  • بیمارستان محب
  • مرکز چشم‌پزشکی نگاه

اجاره آپارتمان در میرداماد

چنانچه قصد رهن و اجاره آپاتمان در میرداماد را دارید لازم است بدانید که خیابان‌های شاه نظری، نفت، دستجردی (ظفر)، جردن، فرید افشار، نیل، گوی آبادی و رودبار و بلوار مینا عمده بافت مسکونی این محله را در خود جای داده است. عوامل مختلفی بر قیمت رهن و اجاره در این محدوده تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال املاک قرار گرفته در شمال بلوار میرداماد از قیمت بالاتری برخوردار است و این موقعیت تاثیر خود را بر میزان ودیعه و اجاره ماهانه نشان می‌دهد. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در میرداماد ایـــنجــــا کلیک کنید

خرید آپارتمان در میرداماد

قیمت خرید خانه در بلوار میرداماد و خیابان‌های اطراف آن متغیر است. ناگفته نماند که علاوه بر ساختمان‌های بلند و نوساز در محله میرداماد، خانه‌های ویلایی قدیمی بسیاری نیز در این منطقه وجود دارند که قیمت بالایی دارند. با کمی جست‌وجو می‌توانید آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب  در بین واحد هایی چندسال‌ساخت‌ را پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا
کمیسیون تلفیق مجلس در حالی خانه‌های لوکس بالای ۱۰ میلیارد تومان را مشمول مالیات می‌داند که اما و اگرهای بسیاری بر روی اجرای این بخش از مصوبه مجلس وجود دارد.
مالیات خانه های خالی

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به کسری بودجه دولت در سال آینده از مالیات خانه های لوکس ۱۰ میلیارد تومان به بالاتر خبر داد و همچنین اعلام کرد دریافت مالیات خانه‌های خالی سال آینده به همت شهرداری‌ها عملیاتی می‌شود.

به گزارش مجله دلتا مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ و اخذ مالیات خانه های لوکس و خالی با اما و اگرهای فراوانی روبه‌رو است و نشان دهنده سردرگمی مسئولان حوزه مسکن در نحوه دریافت  مالیات از خانه‌های خالی است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورتی که آمار و گزارش‌های ماهانه دو مرجع قیمت گذاری املاک تهران شامل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی ملاک تعیین خانه‌های خالی و لوکس باشند، از میان حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی موجود در تهران، بین ۶۰ تا ۹۰ هزار واحد مسکونی بالای ۱۰ میلیارد تومان در پایتخت وجود دارد؛ هر چند که این آمار در خصوص کل کشور از میان ۲۴ میلیون واحد مسکونی مشخص نیست.

کمی بیش از ۶۰ هزار واحد در تهران بالای ۲۰۰ متر مربع مساحت دارند که ۴۷ هزار واحد در منطقه یک، ۱۱ هزار واحد در منطقه ۲ و مابقی نیز در سایر مناطق پایتخت پراکنده‌اند.

بر اساس آنچه در مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ آمده (در صورت تصویب نهایی و تبدیل شدن به قانون)، در سال آینده یک در هزار ارزش روز خانه‌های بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان، دو در هزار ارزش روز خانه‌های ۱۵ تا ۲۵ میلیارد تومانی، دو ضریب قبلی به اضافه ۳ در هزار ارزش روز برای خانه‌های ۲۵ تا ۴۰ میلیارد تومانی، سه ضریب قبلی به اضافه ۴ در هزار برای خانه‌های ۴۰ تا ۶۰ میلیارد تومانی و چهار ضریب قبلی به اضافه ۵ در هزار برای خانه‌های بالای ۶۰ میلیارد تومان به‌عنوان مالیات سالانه املاک اعم از خالی و در حال استفاده لحاظ خواهد شد.



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

محله پیروزی تهران یکی از بهترین‌ محله‌های شرق تهران از نظر دسترسی به امکانات و سهولت در رفت و آمد است.

خرید خانه در پیروزی

محله پیروزی از محله‌های شرق تهران است که متقاضیان بسیاری برای سکونت دارد. این محله در منطقه‌ ۱۳ شهرداری قرار گرفته و از جنوب به بزرگراه محلاتی، از شمال به خیابان ۵/۳۱ (فرعی خیابان پنجم نیروی هوایی)، از شرق به بزرگراه بسیج و از سمت غرب به میدان شهدا منتهی می‌شود. پیروزی در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است، بنابراین تعجب نکنید اگر مثلا قیمت‌ ملک در خیابان پرستار در این محله را با قیمت ملک در برخی محله های شمال تهران برابر می‌بینید. برای خرید خانه در پیروزی توجه داشته باشید که قیمت‌ آپارتمان در نقاط مختلف این منطقه متفاوت است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی به سراغ محله پیروزی رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به پیروزی

محله پیروزی یکی از محله‌های خوش مسیر شرق تهران است که خط چهار متروی تهران با گذر از این محل رفت و آمد مسافران را بسیار تسهیل کرده است. ایستگاه‌های متروی شهدا، ابن‌سینا ، پیروزی، نبرد، نیرو هوایی و شهید کلاهدوز به راحتی شما را به این محله خواهند رساند. ضمن آنکه خط ۹ اتوبوس‌های تندرو در ایستگاه‌ پیروزی ایستگاه دارد. تاکسی‌های گذری علاوه بر ایستگاه تاکسی کلاهدوز نیز حمل و نقل به این محله و سایر نقاط شهر تهران را پوشش می‌دهند.

مراکز خرید

محله‌ پیروزی یکی از محلات شناخته شده شرق تهران از نظر داشتن مراکز خرید است. اگرچه مرکز خرید کسا و مجتمع تجاری و تفریحی پانوراما در چهارراه کوکاکولا از مراکز خرید اصلی محله پیروزی به شمار می‌آید، اما مغازه‌های محلی و بوتیک‌های بسیاری در چهارراه کوکاکولا یا دهقان وجود دارند که نیاز همه سلیقه‌ها را تامین می‌کنند. اگر اهل پیاده‌روی و گشت‌وگذار در خیابان پیروزی هستید، مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری را در این خیابان پیدا می‌کنید.

مراکز تفریحی پیروزی تهران

محله پیروزی از لحاظ دسترسی به فضای سبز در مقایسه با برخی محله‌های دیگر تهران در وضعیت بهتری قرار دارد. از جمله این پارک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بوستان پیروزی (خیابان پیروزی، خیابان سی متری نیرو هوایی)
  • پارک پرستار (خیابان پیروزی، خیابان پرستار، بین خیابان داودی و شکوری)
  • پارک چهارصد دستگاه (خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه)
  • پارک گل نما (خیابان پیروزی، خیابان دهم فروردین)
  • بوستان نیلوفر (خیابان پیروزی، خیابان طبرسی)

علاوه بر پارک‌های معرفی شده مراکز دیگری مانند سینما پیروزی، خانه و موزه دکتر معین، باغ و کوشک وثوق الدوله و مسجد ارباب با قدمت ۱۵۰ سال از جمله مراکز تفریحی و فرهنگی محله پیروزی به حساب می‌آیند.

مراکز درمانی

  • درمانگاه فرهنگیان (خیابان فارابی)
  • درمانگاه ولیعصر (چهارراه کوکاکولا، خیابان نبرد شمالی)
  • درمانگاه امام حسن عسگری (چهارراه کوکاکولا)
  • درمانگاه شبانه‌روزی قائم (ابتدای خیابان پنجم نیرو هوایی)

خرید خانه در پیروزی

قیمت خرید خانه در پیروزی نسبت به شمال و غرب تهران از وضعیت بهتری برخوردار است و می توان با نقدینگی متوسط صاحب خانه شد. البته این به معنی پایین بودن قیمت در خیابان پیروزی نیست و برای سکونت در این محله باید از بودجه مناسبی برخوردار باشید. قیمت‌ هر متر مربع آپارتمان در این محله با توجه به نوساز یا قدیمی بودن آن، موقعیت و متراژ متفاوت بوده و از ۱۱ میلیون تومان آغاز می‌شود و به متری ۱۸ میلیون تومان می‌رسد. البته در خیابان پیروزی و فرعی‌های نزدیک به بزرگراه امام‌علی می‌توان واحدهای مسکونی قدیمی‌ساز با ارزش هر متر مربع ۹ میلیون تومان نیز پیدا کرد. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندکی به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در پیروزی ایـــنجــــا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید خانه در بلوار دریا ،انتخابی برای خوش سلیقه ها!

خرید و اجاره خانه در آجودانیه

خانه ارزان قیمت در کدام محله تهران پیدا می شود؟

رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران

خرید خانه در گوهردشت کرج

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 



:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()